Heniko Sakka - Süb & Turner

 Szia, kedves olvasó(m)!


Ebben a bejegyzésemben egy kis kedvcsinálót hoztam Heniko Sakka júniusában megjelenő könyvéről. 


Fülszöveg:

Tarthat-e örökké egy kamaszszerelem?

Ria és Devon a Sir Walton Gimnázium végzős évfolyamának álompárja volt. Igaz, kezdetben inkább egymás rémálmaiban voltak sűrűn felbukkanó szereplők, viszont kisvártatva rájöttek, hogy az állandóan közöttük vibráló feszültséget valójában nem az egymás iránti ellenszenv táplálta. A fiatal szerelmesek közösen fogtak bele álmaik tervezgetésébe, aminek az első pontjára egy spanyolországi költözés került. Már mindketten izgatottan várták, hogy egy új környezetben folytathassák a sportkarrierjük építését, de azt egyikük sem láthatta előre, hogy pár hónapon belül felbukkan valaki, aki teljesen újraíratja velük a számításaikat.
Valaki, akit Dion Mendeznek hívnak…


Megjelenés időpontja: 2023. június 08.





Most sem csalódtam az Írónőben! Felülmúlta az eddigieket. 
Heniko hozta a megszokott stílusát amelyet megfűszerezett egy csipetnyi újdonsággal.

Az egész könyv egy nagy: HŰHA! Egyszerűen beszippantott, annyira hogy már-már nem érzékeltem a valóságot. Mintha én is ott lettem volna velük. Izgalom, csapatszellem/játék, humor, romantika, sport és még számtalan szóval tudnám jellemezni e kötetet. 

Heni annyira összetudja szőni a szálakat, hogy komolyan mondom nektek, űberelni tudta az ÉTÉ trilógiát. (Pedig csak úgy mellékesen megjegyzem, hogy nagy kedvencem mind a három könyv!)

Van egy alapsztori ami köré szépen fel van építve fokozatosan a cselekmény. Ahogy egyre több fejezetet elolvasunk úgy derülnek ki a dolgok is az olvasó számára. 

Titkok hálójába keveredve, értetlenséggel és mégis összeállt képpel utalva minden hátsócselekedet mögé.

Számomra a mellékszereplők mellékesé váltak, miután rájöttem mi ebben a könyvben az igazán lényeges. Persze azt nem mondom, hogy nincs szerepük a karaktereknek, de én nagyon csak a két főre tudtam összpontosítani. Egy focista.., aki a legjobban közel tudott kerülni hozzám, no nem azért mert annyira imádnivaló, talán csak azért mert ő kapta a legtöbb említést, hiszen annyira felfuvalkodott. Ennek ellenére azt éreztem a vége fele, hogy ő mégsem az akinek addig mutatta magát. A leggyanúsabb alak maradt számomra, volt benne valami taszító. 

Írónőnk itt is hozza a realitást, a való életet, amiben (sajnos) gonoszság is van, de azáltal hogy nem minden happy és rózsaszín felhő, volt igazán reális. Hiszen kinek nincsenek nehézségei az életben? Mandy, az egész Ria & Devon sztori legkedvesebb karaktere. De hogy miért? Azt nem árulhatom el! Elég sok új személyt ismerhetünk meg, kit jobban, kit pedig kevésbé. 
Focicsapatok - riválisok, modellek - gálák, bulik - szórakozás - stresszlevezetés. 

És itt van persze a foci, amit Heniko nem engedett el, és milyen jól tette! Fő-fő témánk természetesen a -mindennapi problémák mellett- a foci. Jól bánik a szavakkal, ahogy csűri-csavarja azt a képzeletbeli fonalat. Betekintést nyerhetünk a futball világába, meccsekről-meccsekre "járhatunk", aztán szurkolhatunk a 10-es és 20-as mezszámú fiúknak. Bár a két srác eltérő csapatot képvisel, mégsem riválisok. Sőt, igazából elég jól kijönnek egymással!

Amikor pedig az olvasó már végre azt hiszi most jön a problémamentes élet és a boldogság, akkor felbukkan valaki, vagy előkerül valami, ami ezt a számítást keresztbe húzza. Viszont az garantált, hogy izgalomban nincs hiány! Ha pedig eléggé figyelmesen olvasunk, akkor mi is rájöhetünk a titkos jelekre. Folyamatos cselekmény jellemzi e kötetet. Én, aki nem foci rajongó, (értsd.: nem követem nyomon az efféle híreket, nem nézek meccseket) velük együtt végig izgultam az egész meccset. Emellett a szerelmesekért is ugyanúgy izgultam, mint azért, hogy a versenyben játszó, ellenfél csapatot győzzék le. 

Amikor a végére értem ez a mondat hagyta el a számat legelőször: hát ez nem volt semmi! 
Heniko Sakka regényeit minden sport kedvelőnek -és nem annyira kedvelőnek is-, megérné elolvasni. Legalább egy esélyt adni, mert ha engem így magával ragadtak ezek a focisták, akkor rossz már nem lehet. 😁 

De hogy végül ki lesz a gólkirály? Azt én nem árulhatom el!


Köszönöm, hogy részese lehettem! 

Heniko Sakkat megtalálod itt: 

Instagram: @henikosakka / www.instagram.com/henikosakka





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések