Riley Baker interjú

Szia, kedves olvasó(m)!


Riley Baker a kedvenc íróim közé tartozik. Magával ragadó, letehetetlen, pár órás, (értsd: kiolvasom két óra alatt) könyveket ír. Az ő neve garancia arra, hogy nem fogsz csalódni, mert annyira jól ír. Mindig találsz benne olyan sort, amit úgy érzel, hogy hozzád/rólad szól. Érzéseket közvetít a regényein keresztül, amiket humorral vegyít. A legújabb regénye pedig, mely a Lopott szerencse címet kapta, humoros és izgalmakkal teli, közben pedig fájdalmak keverednek a romantikai szállal. 

Eddig megjelent könyvei: 



🍀 Megjelent a Lopott szerencse. Mire számíthatnak az olvasóid, tartalom-műfaj szempontjából az új könyved terén? 

Igen, a napokban jelent meg, amiért végtelenül hálás vagyok, mert nem voltam benne biztos, hogy még ebben az évben kapható lesz. Tartalom szempontjából izgalomra, nevetésre és talán egy kis szívfájdalomra számíthatnak az olvasók. 


🍀Idén Budapesten dedikáltál, kérlek, mesélj egy kicsit, hogy érezted magad? 

Életem egyik legjobb élménye volt! 😊 Még annak ellenére is, hogy annyira izgultam, hogy valakinek véletlenül elírtam a nevét… 😁 Bár az olvasóim szokták írni, hogy mennyit segített nekik egy adott könyvem, én ugyanezt mondhatom az olvasóimmal kapcsolatban. Elég nehéz időszakon mentem keresztül és elképzelni sem tudják, hogy ők mennyit segítettek nekem! ❤

Riley Baker 


🍀Miből merítesz ihletet? 

A fájdalmaimból, szép emlékeimből, az életből!


🍀 Ha eszedbe jut egy történet ötlete, akkor azt mindenképpen azonnal megvalósítod, vagy hagyod érlelődni? 

Nagy hibáim egyike, hogy eddig nem tettem… Mindig kitaláltam életem történetét, majd mire eljutottam oda, hogy megírjam, már nem volt meg ugyanaz az érzés. Ezért idén megfogadtam, hogy ha egy új történet eszembe jut, azonnal neki látok! 


🍀Beleszősz pár igaz történést is, vagy teljesen fikciók a regényeid? 

Nagy részben fikciók, de van bennük valós elem is. 


🍀 Jövőre (2023) az olvasóid ismét találkozhatnak majd veled? 

Nagyon bízom benne! 🤗 Elég sok minden van tervben jövőre, amiről sajnos még nem beszélhetek, de bízom benne, hogy hamarosan igen!


🍀Saját könyveid közül tudnál választani egy kedvencet? 

A boldogító nem és a Lopott szerencse! 😊


🍀Mik a jövőbeni terveid? 

Három könyv is tervben van, de nem merem elkiabálni! 😊Az egyik a Lopott szerencse folytatása lesz, a másik pedig a Lakat a számon! 🥰







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések