Interjú Szabó Timivel

 Szia, kedves olvasó(m)!


Timi neve akár támogató is lehetne, hiszen annyi mindenkinek nyújt kezet. Támogatja a magyar szerzőket és moly társait egyaránt. Nagyon kedves, érző lélek, akit öröm megismerni.

És azóta is töretlenül köszönöm a támogatásod, nagyon sokat jelent! 


Bookstagram oldalán keresztül ismerteti a magyar és külföldi írókat. Mindig őszinte véleményt olvashatunk tőle, ezért is érdemes nyomon követni munkásságát. Az értékelések mellé szép képeket készít, amik szerintem tökéletesen tükrözik az egyedi szót. 

Kedves Timi, köszönöm, hogy elfogadtad a felkérést!


📚 Kérlek, mutatkozz be pár mondatban.

Szabó Tímeának hívnak, de jobban szeretem a Timit, a Tímea nagyon hivatalos számomra. 😃 Egy Vas megyei faluban élek és könyvmoly vagyok. 😃


📚 Mi indította el azt a gondolatmeneted, hogy te is csinálj egy bookstagram fiókot?

Még a privát Instagram profilomon kezdtem el bekövetni pár bookstagramert. Te is az elsők között voltál. 😃 Nagyon megtetszett az egész úgy általában. Egyrészt szerettem volna egy közösségbe tartozni, másrészt kreatívkodni, mind a képek mind pedig a posztok terén. Míg elindítottam az oldalamat arra is rájöttem, hogy én picit speciálisabban szeretném kezelni az egészet. Főként magyar íroktól olvasok és igyekszem őket támogatni is. 😊


📚 Biztosan neked is sok kedvenc könyved és íród van, mégis, kitudnál nekem emelni egyet, aki mindig elvarázsol a történeteivel?

Nagyon nehéz egy kedvencet írni. Kettőt említenék, egy külföldit és egy magyart. Jeaniene Frost a vámpíros történeteivel már korábban levett a lábamról. A magyarok közül pedig idén ismertem meg Lexie King írónőt, akinek mind a négy eddig megjelent könyvét olvastam már, abszolút kedvenc lett. 😊


📚 Melyik könyv szerettette meg veled az olvasást?

Mint sokan mások, úgy én sem igazán szerettem olvasni gyerekkoromban. Cassandra Clare Csontvárosa és A Végzet Ereklyéi sorozat szerettette meg velem az olvasást középiskolás koromban.

Timi

📚 Melyik műfajt preferálod? És mi az, ami nem tud lekötni?

Abszolút a fantasy a kedvenc műfajom. A horror pedig az, amit egyáltalán nem szeretek, próbálkoztam a műfajjal, de nem jött be.


📚 Olvasás terén van megszokott rutinod? 

Az utóbbi időben csak ágyban szoktam olvasni. Kifejezett rutinom nem igazán van.


📚 Olvasáson kívül van valami hobbid, kedvenc elfoglaltságod?

Ha időm engedi és van is kedvem hozzá, akkor sorozatokat szoktam nézni, illetve, aki követ Instán az tudja, hogy nagy F1 rajongó vagyok.


📚 Inkább nyomtatott vagy e-book?

Is-is. Nem tudnék választani. Szoktam olvasni nyomtatott könyvet és e-bookot is.


📚 Ha választhatnál egy karaktert, bármely könyvből, kit választanál?

Megint nem tudok egyet választani. 😃 Kate Daniels-t választanám Ilona Andrews könyvsorozatából és Lariont Kayra B. King írónőtől, ütős páros lennének. 😃


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések