Heniko Sakka - Legédesebb tini élet (Édes tini élet 3.)

Eseményekben és cselekményekben gazdag, érzelemdús és sportos. Méltó lezárása a trilógiának! 


Köszönöm szépen ismét a bizalmat és a megtiszteltetést, hogy előolvasóként részese lehettem ennek a trilógiának! 

Most sem csalódtam az Írónőben! Úgy érzem hiányzott már ez a gimis focis élet, ami jellemző a könyveire. Kellően humoros és komoly, romantikus és hiteles! 

Biztosan már ismeritek Ria és Devon nem túl fényes kapcsolatát. Minden az Édes tini élet című regényben kezdődött, ahol Rietta Süß lett az iskola legújabb diákja. Aki bizony kapott hideget s meleget egyaránt. Sportból és izgalomból nincs hiány, később pedig a romantika is előlép a háttérből. Főszereplő lányunk a trilógia első részében még harcban áll Devon Turner-el, majd ahogy haladunk egyre beljebb az olvasással úgy szépen lassan megtörik benne valami. A második kötetben már egyre közelebb kerülnek egymáshoz, és Devon nem hagyja magára Riát, de a lány megadja magát? 


"– És ha végül nem lesz köztünk semmi?
– Nem az a kérdés, hogy lesz-e közöttünk valami, hanem az, hogy mikor.
– Elképesztőnek tartom, hogy ennyire biztos vagy magadban.
– Abban vagyok biztos, hogy ami kettőnk között lehet az lesz majd elképesztő!"

Első szerelem, kapcsolat, bizonytalanság és bizalmatlanság. Ki bízna meg egy olyan fiúban, aki ezelőtt csak bántani tudta, aztán egyszer csak elé áll, hogy ő bizony szerelmes belé? Sejteni vélem, hogy nem sokan. 

Devon és Ria kapcsolata szépen lassan kezdett kibontakozni, öröm és szomorúság is jellemezte ezt az időszakot köztük. Titkok, meggondolatlan döntések.. vajon ez a jó irány? 

Mindig tett bele olyan csavart az Írónő, amire az olvasók nem számítanak és ezáltal a történet nagy fordulatot vett. Meglepetések, elfelejtett szereplők akik újra felbukkanak, csak nem a kedvesség vezérelte őket. Örültem volna ha az iskolai élet azon része amely a gonoszságot képviseli, nem kap szerepet, de így lett kerek egész a sztori. 


"Nem mondanám, hogy azért jöttem, amit kaptam. De talán a sors akarta, hogyha lemondok valami fontosról, valami hasonlóan értékeset kapjak cserébe."


Mellékszereplőket ismét megszeretném említeni;

Koletta  (Rietta testvére) és Markus (Devon legjobb barátja) kapcsolatára mindenképp kiszeretnék térni! Egyszerűen imádom az ő párosukat, még ha keveset is kaptunk belőle. Mindig feldobják a társaságot és humorukkal sosem hagyják unatkozni a többieket. 

Lenny számomra ebben a részben sem lett szimpatikus, egyáltalán nem tudtam megkedvelni. 

A két focicsapat tagjai kiálltak mindig mindenben a kapitányuk mellett és bár a "régi" ismerős arcok, akiknek gonoszságuk nem ismert határokat, felbukkanásuk meglepetésként ért pár embert. 



Heniko Sakkában most sem csalódtam, és bár eddig is bátran kimertem jelenteni, de most, hogy harmadik könyvét is kiolvastam még bátrabban; Lehengerlően ír, engem nagyon magával tud ragadni a stílusa! Remélem, még sok történettel örvendeztet meg minket. 

Örülök, hogy részese lehettem Ria és Devon tini életének, imádtam! Köszönöm szépen az Írónőnek, hogy rám bízta a "gyerekeit", és remélem, hogy hamarosan egy új könyvvel lepi meg az olvasóit! :) 


"Az egész élet erről szól. Egymást támogatva átjutni a legkülönbözőbb akadályokon."


Beszerezhető a Book Dreams Webshopjában is az ÉTÉ első és második része: 



Legédesebb tini élet fülszövege: 

Ria és Devon kapcsolatára bármit lehet mondani, de azt biztosan nem, hogy átlagos. Már az első találkozásuk óta izzik köztük a levegő, csakhogy sokáig nem tudták hová tenni ezt a megmagyarázhatatlan állapotot. Kettejük viszonya a tanév kezdete óta elég szélsőséges skálán mozgott, viszont bármit is tettek, újra és újra visszataláltak egymáshoz. Devon már készen áll, hogy meglépjék az utolsó lépcsőfokot, azonban Ria képtelen dűlőre jutni a saját érzéseit illetően, pedig a tanév vége egyre csak közeledik.

– „És ha végül nem lesz köztünk semmi?
– Nem az a kérdés, hogy lesz-e közöttünk valami, hanem az, hogy mikor.
– Elképesztőnek tartom, hogy ennyire biztos vagy magadban.
– Abban vagyok biztos, hogy ami kettőnk között lehet az lesz majd elképesztő!”


Megjelenésének várható időpontja: 2022. június 9.





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések