K. M. Holmes - Enyém a végszó (Tiéd a főszerep 3.)

 Sziasztok! 


K. M. Holmes köszönjük, hogy megírtad az Ő történetét is! Kár lett volna kihagyni 😁


Damian Reshore, a Hollywoodi szépfiú, akit már megismerhettünk a Tiéd a főszerep című kötetben. Van akinek szimpatikus volt elsőre és van akinek nem. Én nem tudtam eldönteni, volt amikor az volt és volt amikor nem. Aztán a kezembe vettem az Enyém a végszó
-t, amiben csakis övé a főszerep és a végére száz százalékosan megkedveltem. Bár kedvenc még mindig nem lett a karakter, de azért maga a sztori az igen.

 Az írónő engem mindig elkápráztat, nem hiába lopta be magát a szívembe már a legelején.

 

Damiannel kapcsolatban mindenre gondoltam, csak éppen arra nem ami nyomta a szívét. Teljesen megtudtam érteni, miért nem akar kapcsolatot, és hogy miért is fél ennyire. Mert egy egyáltalán nem átlagos, "elrontom a női karaktert azért nem akarok" sztori! Közben pedig azt mondtam, hogy mekkora hülyeséget csinál.. 


Ashley egy nagyon megértő, céltudatos, erős női karakter. Végre egy olyan, aki csak elfogadja a másikat úgy ahogy van, nem akarja megváltoztatni, nem drámázik, nem hisztizik minden felesleges dolgon. Éli az életét úgy mint egy hétköznapi ember, vagyis majdnem úgy 😃 Ő kedvenc lett! 


Mellékszereplők közül nekem Lisa, Ashley barátnője lett a legszimpatikusabb. Online, ingyenesen olvashattok róla is az Álomgyár Kiadó oldalán, ugyanis az írónő neki is írt egy novellát!  Ide kattintva már olvashatod is ;) 


Liam is elég kedvelhető karakter, sajnos (számomra) túl kevés szerepet kapott. (Khm K. M. Holmes) 


És hogy nekem hogy tetszett ez a könyv? 

Tetszett, tetszett de úgy érzem tud ennél többet is az írónő. Viszont amikor a végére értem, akkor olvastam volna még tovább, ennyi nem volt elég :D 

Bár elég sok ideig olvastam ahhoz képest, hogy az Ő könyveit milyen gyorsan kipörgetem, mégsem volt unalmas! Vitt magával a cselekmény, hajtott a kíváncsiság és imádtam, hogy nem áll meg a történet. Mindig történik valami, fény derül valamire vagy éppen előkerül valami, vagy valaki? 


Az én drága írónőm olyan csodálatosan bánik a szavakkal, mindenkinek csak ajánlani tudom a könyveit! 



Fülszöveg:

Talán az a legnehezebb, hogy ne titkoljuk az érzéseinket.
Azt mondják, egy filmben bármi megtörténhet. Ashley álmában sem gondolta volna, hogy ez igaz lesz az életére is. Mert a legfontosabb filmszerepét Hollywood legdögösebb pasijával kellett eljátszania. Damian Reshore jelenléte viszont csak nehezítette a helyzetét.
Hiába ismerték egymást régóta, Ashley ez idáig tökéletesen leplezte az érzéseit Damian iránt. A közös munka azonban felszínre hozta azokat, és rájött, hogy a valóság számára az igazi színjáték, mert nem engedhet a vágyainak. Inkább hazudott magának, hazudott a szívének, de hiába próbált a közöny mögé rejtőzni, Damian túlságosan vonzónak bizonyult az ő gyenge elhatározásával szemben.
A kamerák kereszttüzében, rendezői utasítására egymáséi lettek, és különböző forgatási helyszíneken át szenvedélytől fűtve haladtak a végszó felé. Egészen addig, amíg a legboldogabb percben szertefoszlott minden remény…
De milyen befejezése lesz az ő történetüknek?
És miért olyan nehéz Damiant szeretni?
Kiderül a trilógia befejező részéből.

K. M. Holmes új regényében ismét elhozza az olvasóknak a Tiéd a főszerepben megismert szépfiút. A szerzőre jellemző humorral megírt, szexi és sziporkázó történetben végre Damian is kiteríti a lapjait.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések