Drasko Olivia - Beteg szerelem

 Sziasztok!


Kiléptem a komfortzónámból és elfogadtam Drasko Oliviától a Beteg szerelem című könyvét, amit ezúton is köszönök neki. Romantikus regényeket részesítem előnyben, néha elfogadom más ajánlását -bár eddig még egyik sem nyerte el a tetszésem- és nyitok az új felé, most mégis úgy érzem ezt a szokást a könyvek terén abba kéne hagynom. Bár írta, hogy pszichothriller, én mégsem erre számítottam..


Erőszak? Két személyiség? Egy férfi? Beteg elme?
Na ez az amit pont utálok. Igen, kissé kiakadtam, engem nem érdekel, hogy szenved-e bármilyen betegségben az illető, az erőszak az erőszak. Nálam már ott elvetette magát ahol ez megtörtént, és ez sajnos eléggé az elején. Azt hittem, hogy ez az a könyv amitől az ember fél és nem tud éjjel aludni, ellenben ez az a könyv ami feldühíti az olvasót. Legalábbis engem biztosan! Recenziós példány, az Író számít rád és a véleményedre. Viszont sajnálom, az én véleményem erről a regényről igen rossz. Szenvedősen olvastam el, ami látszik is, hiszen egy 124 oldalas könyvet pár óra alatt ki lehet(ne) olvasni, nekem ehhez három nap kellett. 
Nemi erőszak, bántalmazás, drog, alkohol és még van pár olyan jelző ami illene rá. Jó pár olyan oldal volt, ahol rendesen kiakadtam, na de amikor a női főszereplőnk -Liz- beleszeret ebbe az egyáltalán nem jó értelemben őrült férfiba, na ott nálam kiverte a biztosítékot.

Karakterekről egyáltalán nem tudunk meg szinte semmit. David mesél magáról pár mondatban és persze azt is tudhatja az olvasó, hogy már több nőt megerőszakolt majd megölt és el is ásott. Mindezt persze olyan ügyesen, hogy nem hagyott maga után nyomokat. 
Szerelem, milyen szép is ez az érzés nemde? Na de akkor is, ha a férfi bántalmazza és megerőszakolja a nőt? A nő pedig ennek ellenére is beleszeret. What? 

Ennyire egy könyv sem dühített még fel, számomra még csak érdekes sem volt. 





Fülszöveg:

Elizabeth azért utazik az idilli Crater-tó wellness központjába, hogy kipihenhesse a mindennapok fáradalmait, nem is sejtve, hogy itt rá talál a szerelem David személyében. Minden tökéletesnek bizonyul, ám idővel a férfi múltjából sötét titkok kerülnek napvilágra. David élete pengeéles határvonalat húz a józanész és az őrület találkozásánál. De vajon lehet így szeretni? A Beteg szerelem egy izgalmas, filmszerű thriller, mely az emberi érzésekről, hazugságokról, egy beteg elme virágzásáról majd hanyatlásáról szól. Lehet, hogy akit Elizabeth közel engedett magához az egy hidegvérű sorozatgyilkos? Vajon mi mindent tud még meg Davidről?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések