Interjú Virgin Bergh Írónővel

 Sziasztok!


Idei év utolsó interjúja nem mással készült mint A fekete vár és a Lázadás 2.0 írónőjével. Azóta természetesen több novellát is írt, illetve Karácsonyra is készült az olvasóinak eggyel! :) 

Az írónő regényét a Lázadás 2.0 -t tavaly decemberben szereztem be, idén elkezdtem olvasni, és bár kétszer futottam neki, örülök, hogy adtam egy második esélyt ennek a könyvnek. Másképpen egy fantasztikus történetről maradtam volna le. Engedjétek meg, hogy először is hadd mutassam meg a legújabb novellát, amely Karácsonykor érkezik :) 

Ide kattintva, már meg is lesheted a gyönyörű borítót és a fülszöveget is lecsekkolhatod. 


1. Mit tudhatunk rólad? 

Borsodban nőttem fel, de már elég rég Budapesten élek. Gyerekként is szerettem könyveket gyűjteni, és ez azóta sem változott. Érdekel szinte minden a mamutoktól kezdve az űrhajózásig. Érettségi után szereztem egy szakmát, aztán Egerben szociálpedagógus diplomát, kriminál szakirányon.

Mindig tágítani akartam a látókörömet, ha van is egy dolog, amivel évekig foglalkozok, mellette még legalább öt új dolog fut párhuzamosan.



2. Mióta írsz?

Nehéz kérdés, mert ilyenkor mindig eszembe jutnak azok az A4-es füzetek, amikbe szakközépben a történeteimet írtam, főleg a barátaim szórakoztatására. Aztán hosszú évekig J. K. Rowling és Darren Shan könyvei tartottak lázban, nem is gondoltam rá, hogy írjak.

2017-ben egy barátnőm mutatta meg a wattpad nevű oldalt, és mintha valami átkattant volna bennem. Rengeteg órát töltöttem ott napi szinten, majd jött A fekete vár ötlete, amit nem tudtam kiverni a fejemből. Két év múlva könyv lett belőle.



3. Hogy választottál kiadót? Voltak szempontjaid? 

Az elején inkább csak egyetlen fontos szempontom volt: hagyjanak kibontakozni. Nehezen tűröm a kötöttségeket és elsősorban azért akartam könyvet kiadni, hogy önmagam megmutathassam. A fekete várat még az Underground Kiadónál adtam ki, de rájöttem, hogy szükségem van egy napi kapcsolatra a kiadómmal. Ezért váltottam tavaly, és a második könyvem a Lázadás 2.0 már a Book Dreams Kiadónál jelent meg, ahol már nem egy tizedik írónak érzem magam. Bátran tudok kérdezni akár a kiadó vezetőjétől és az író társaimtól is. Nem utolsó szempont, hogy Fazakas Emese könyvei, írói stílusa is tetszett, és úgy éreztem a Book Dreams Kiadónál én is könnyen meg tudom majd valósítani az elképzeléseimet.



4. Milyen terveid vannak a jövőre nézve? 

Pár hónapja megjelent egy romantikus novellám, amihez még érkezni fog két rész. A fekete vár c. regényemmel is vannak még terveim. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy wattpadre nagyon sok történetet töltöttem fel. A 2017-2018 nagyon termékeny évek voltak számomra, amikor nem csak romantikus történeteket írtam, hanem fantasyt, horrort, thrillert is, és nagyon szeretném majd ezeket a történeteket is viszont látni, akár nyomtatott könyv vagy e-book formájában.



5. Anonimként szeretnéd meghagyni magad vagy egyszer felfeded, hogy ki is áll Virgin Bergh mögött?
 
Megvan rá az esély, hogy felfedem magam. A könyvhéten személyesen is részt vettem a Book Dreams Kiadó standjánál, és az a kedvesség, barátságos hangulat meghozta a kedvem a dedikáláshoz.



6. Könyveidhez a borítót te választod? 

Igen, és ehhez szeretnék a jövőben is ragaszkodni. Általában már a történet megszületésekor kialakul a fejemben egy kép a borítóról. Ez szerintem megint csak a wattpadnek köszönhető, mert ott csak úgy tudtam feltölteni egy prológust is, ha már volt hozzá egy „borító”.



7. Biztosan van kedvenc könyved, mi az? 

Jennifer Crusie – Fogadj rám c. könyve. Ha kitörne a világvége és egy kis bunkerben kellene átvészelnem a napokat, ahova csak pár dolgot vihetnék, biztosan ezt a könyvet választanám.



8. Szabadidődben mit csinálsz szívesen? 

Nagy könyvgyűjtő vagyok, és ez egyáltalán nem csak a regényekre vonatkozik. Főként régi és új mesekönyveket gyűjtök, és sokszor hoznak izgalomba azok a könyvek, amik egy sorozat részei, illetve manapság már nehezen beszerezhetőek.

Az utóbbi időben főleg magyar írók eddig megjelent könyveit kezdtem el felkutatni, és bele sem merek gondolni, mi lesz, ha megtelnek a könyves polcaim.


Itt megtalálod Őt:





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések