Interjú Nasival; Nasi the bookworm

 Sziasztok! 


Mai nap folyamán ismét egy lány bookstagrammert ismerhettek meg egy picit jobban. Mondhatni, még új köztünk, így ha ti még nem ismeritek, akkor itt az alkalom! :) 
Elmondása szerint most kitartó és nem adja fel, reméljük így is marad, mert szerintem mindannyiunk nevében mondhatom azt, hogy hiányozna e közösségből! Mindig törekszik az egyedi képekre és visszaadni az aktuális képen szereplő könyv mondanivalóját. Van egy cuki házi kedvence is, akit nekünk is megmutat, így még különlegesebbé teszi az ő birodalmát. Örülök, hogy ismerhetem Őt, mert egy fantasztikus ember! Szeretünk drága Nasi! 💖

1. Kérlek, mutatkozz be pár mondatban!

Jäger Napsugár vagyok, de a barátaim csak Nasinak hívnak, illetve Ti is ezen a néven ismertek.
Nagyon közvetlen vagyok, és szeretek sokat fecsegni, de azért egy kicsit zárkózottnak is
mondanám magam. 🙈 26 éves vagyok, és imádom az unikornisokat. 


2. Mondhatni, új vagy köztünk. Nehéz volt beilleszkedni?

Ez egy nagyon jó kérdés, többször csináltam már bookstagramot, viszont amint kész lett töröltem
is. Nem volt elég bátorságom, vagy nem tudom. Nem hittem magamban. Majd a privát instagram
profilom változtattam át kicsit de végül rájöttem, hogy csinálnom kell egy csak a könyvekről szóló
oldalt is. Így készült el a @nasi_the_bookworm, ez év májusában. Elsőnek nagyon féltem, hogy
nem leszek kitartó. Nem tudtam, hogy hogyan fogok beilleszkedni. De nagyon hamar, napok alatt
rájöttem, hogy egy csodás befogadó, támogató, inspiráló közösség vesz körül. Szerintem te
Lorettám az elsők között voltál aki kedvesen üdvözölt és támogatott, amit nagyon nagyon
köszönök neked! Csodás barátra leltem benned (is). Ma már lassan 600-an leszünk és sose
gondoltam volna, hogy ilyen sokan fogtok körbe venni. Úgy hogy igen, könnyen beilleszkedtem és
rengeteg új csodálatos embert ismertem meg. Nagyon szeretlek titeket! ❤️


3. Mit jelent számodra az olvasás?

Számomra az olvasás, maga a kikapcsolódás, a felüdülés, a boldogság, és a gyógyír, minden lelki
bajomra. Olvasok ha szomorú vagyok, olvasok ha boldog vagyok. Sokat fejlődött az olvasás által a
szókincsem, beszédkészségem. De nekem egy szóval az olvasás az maga a gyógyszer. :) 


4. Melyik könyv volt az, ami először magával ragadott?

Delia Owens – Ahol a folyami rákok énekelnek. Illetve Tomor Anita könyvei. Delia Owens könyvét
2019 decemberében olvastam el, azóta szerelmes vagyok a könyvekbe.


5. Melyik műfajban olvasol legszívesebben?

Nagyon szeretem a romantikus könyveket, az erotikus könyveket, régebben olvastam horror
témájú könyveket is, és most ismerkedem a fantasy műfajjal, úgy hogy vegyes. De a romantikus
regények állnak a szívemhez a legközelebb. :)


6. Olvasáson kívül mit szeretsz még csinálni?

Nagyon szeretek rajzolni, festeni. Nyáron kipróbáltam az akril öntést arról van is egy két képem.
Illetve imádom a növényeket. Van már saját avokádóm, és grapefruitom is. Sok más kis
növényem is van. Imádom őket, beszélek hozzájuk, gondozom őket. Hiszen nekik is lelkük van.
#plantmom 💗 :)


7. Volt olyan könyv amely nagy hatással volt az életedre esetleg megváltoztatott?

Hmm, nem tudom, olyan könyv ami megváltoztatott nem igazán. Viszont ami nagy hatással volt
rám igen. Én magam is meglepődtem, milyen érzelmeket hozott ki belőlem egy némelyik könyv.
Rengeteg nevetés, sírás, harag. Nagyon bele tudom élni magam egy adott könyvbe. :)


8. Bárhol olvasol vagy van egy helyed ami csak a tiéd és kizárólag ott vagy hajlandó olvasni?

Igazából az ágyba szeretek kényelmes pózban olvasni. De olvastam már kocsiban. Vagy nyáron
kint az árnyékban. Az a legjobb. Egy finom tea mellett. Általában nálam az olvasás társul az
evéssel is. Imádok olvasás közben enni, nasizni (haha) valami finomat. :)


9. Melyiket részesíted előnyben; E-book vagy papír alapú könyv?

Régen szerettem volna e-book-ot, de aztán rájöttem, jobb szeretem a papír alapú könyveket,
maga az illata miatt is, illetve egy könyv akkor könyv számomra ha a kezemben tudom fogni,
lapozni. De szerintem egyszer majd fogok venni egy e-book-ot, mert biztos annak is meg van a
maga hangulata. :)


10. Ha egy napra belebújhatnál egyetlen egy karakter bőrébe, kit választanál?

Ruby Red lennék, Demeter Anett könyvéből. Most olvasom Anett könyvét, és egyszerűen
imádom a karaktert, teljesen odáig vagyok érte. Még nem fejeztem be a könyvet, de nagyon
érdekel. Emiatt is haladok vele lassan, mert nem szeretném hogy az utolsó lap, utolsó mondat,
utolsó szóhoz érjek. Nem fogok spoilerezni, hogy miért, de egyszer majd elmondom. :) 





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések