Tormási Vyktória - Szerethetetlen

Szerethetetlen

A padlóra küld, aztán felemel, hogy utána újra leteperjen. 


Miután letettem a könyvet, ezt mondtam: Ha nem nyerem meg, akkor biztos, hogy nem vettem volna meg, de a Rólunk szólt-at annál inkább, viszont ezt nagy vétek lett volna kihagyni!

Egy mondat mégis benne van minden, mint abban, hogy: Szeretlek!

Élet és Halál. Közel, de mégis távol. Szerethető és Szerethetetlen.

Senki sem úgy születik a világra, hogy őt ne lehetne szeretni, főhősünk Zétény ezt nem így gondolja. Teljes mértékben úgy éli az életét, hogy őt senki sem szeretheti, ő a szerethetetlen megtestesítője. Már fiatal korában meg kell küzdeni a legnagyobb fájdalommal, amit egy ember érezhet. Halál, veszteség, kínzó fájdalom és hatalmas űr, ami elkíséri élete végéig. Ez nem egy tündérmese, ahogy az élet sem az. Boldogság, fájdalom kéz a kézben jár, hol ezt kapod, hol azt. Nem tudod befolyásolni a sorsod, de azt, hogy hogyan éled az életed és hogy a mindennapjaid hogy alakítod, rajtad múlik. Vagy megtanulsz a gyásszal együtt élni, vagy felemészt. Vagy értékeled a napokat, heteket, hónapokat és az éveket, vagy elszalad melletted az idő.

Rengeteg mondanivalója van a könyvnek, és még annál több igazság lapul a sorok között. A padlóra küld, aztán felemel, hogy utána újra leteperjen. Van, amikor mosolyra húzódik a szád és van amikor könnyek szöknek a szemedbe.

Amikor lepereg előtted az életed, és minden napod úgy telik el, hogy lehet ez az utolsó. Amikor nem akarsz senkihez sem kötődni, mert nem akarod, hogy emlékezzenek rád, nem akarsz nyomot hagyni magad után. Nem akarod azt, hogy bárki is szeressen, hiszen nincs benned semmi szeretnivaló. Zé így élte mindennapjait.

Nagyon tetszik a borító, annyira tükrözi a könyv tartalmát! Nagyon szerettem ezt a könyvet olvasni, és bátran kimerem jelenteni, hogy a Szerethetetlen a kedvencek közé kerül(t).

Köszönöm az Írónőnek a lehetőséget, örülök hogy részese lehettem Zétény és Léna életének, gazdagabb lettem egy gyönyörű és egyben fájdalmas történettel. Mindenkinek csak ajánlani tudom!

A végtelen jel pedig magáért beszél. Rettentően örültem, hogy felbukkant és hogy a karakter mesélt is kicsit róla.




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések