Interjú Barbarával, az az Barbie's Bookworm-al

 Egy tortás-könyvmoly lány aki meghódította a bookstagrammot!


Sziasztok! 
Egy újabb interjúval készültem, mai alanyom nem más mint Barbara, https://www.instagram.com/barbies_bookworm/ akinél nem csak könyveket láthatunk. 
Gyönyörű és ízletes tortáival mindenkit levesz a lábáról. 

Köszönöm szépen, hogy elfogadtad a felkérést! 


1. Mesélj kérlek kicsit magadról, mit lehet rólad tudni? 

Egyetemi végzettségem szerint közgazdász vagyok(marketing-logisztika irányon).🎓Az egyetem elvégzése után, mégis egy konditeremben kötöttem ki, mint recepciós..immáron lassan 4 éve. Imádok sütni-főzni, olvasni és utazni.



2. Mióta olvasol, mely könyv volt az ami megszeretette veled az olvasást? 

Általános iskola vége felé kezdtem el a könyvek világába belecsöppenni. Konkrét könyvet nem tudok említeni, inkább az ifjúsági könyvek világában találtam meg akkor az olvasási vágyamat.



3. Melyik az a könyv, amit akár százszor is képes lennél elolvasni? 

Colleen Hoover: Ugly Love. Hatalmas szerelem a könyv, bármikor képes vagyok újra és újra elolvasni. Bár, L.A. Casey : Gyere haza! című könyve is ilyen lett számomra.



4. Időd nagy részét a sütés/főzés tölti ki. Mikortól jött el az, hogy te cukrászként is helytállsz?
 
Gimnázium nyári szüneteiben voltak időszakok, amikor "unatkoztam" otthon, nem tudtam mit kezdeni magammal. Elég sok sütős-főzős műsort néztem, és hát kedvet kaptam. Elkezdtem kreatívkodni a konyhában. Egyszer csináltam egy sütit, ami teljesen gumi állagú volt, de rettenetesen büszke voltam rá, még ha a kukában is végezte. 😃Tehát, én sem a kisujjamból ráztam ki hirtelen ezeket a dolgokat! 😉



5. Mi motivált, hogy te is elkezdj egy ilyen oldalt vezetni? 

A karantén. Pedig, az első hullámnál én csak 1,5 hónapot voltam otthon. Először csak egy tortás oldalt szerettem volna, pedig előtte már volt három is. Aztán mindig feladtam, nem foglalkoztam vele. Törlésre kerültem. Úgy voltam vele, adok még egy esélyt a dolognak, de most összevonom a kettőt, nézzük meg mi lesz belőle. Aztán itt ragadtam köztetek, ahol hatalmas szeretetet kapok az emberektől! ☺



6. Volt már olyan, hogy a bookstagrammon kértek fel torta készítésre? 

Igeeeen! Ezúton is hálás vagyok, hogy "ismeretlenül" is, képek alapján megbíznak a munkámban, és lehetőséget és bizalmat kapok Tőlük! 💗



7. Kedvenc helyed, ahova bármikor újra és újra elmennél? 

Talán ez a legnehezebb kérdés. 

Ha a nyarat és a tengerpartot nézzük, akkor Egyiptom! 

Ha pedig hátizsákos, kirándulós és városnézős helyet, akkor London! Bááár, Róma is hatalmas szerelem lett időközben! ☺



8. Dominak csinálsz sütit? 

Még szép! Csak mondja meg milyet szeretne, és küldöm is légipostán! 😉💗


Kövessétek be Instagrammon ezt a csodanőt, higgyétek el nem fogjátok megbánni! 





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések