Interjú Fred Blaise-el

 Varázslattal teli írások Fred Blaise tollából. 

Sziasztok! 
Egy tehetséges fiatal fiút szeretnék Nektek bemutatni interjú formájában, aki az Instagramon osztja meg gyönyörű írásait! Illetve már Wattpadon is elérhető. Mindenképp nézzétek meg az oldalát, mert amit a szavakkal művel az egyszerűen hihetetlen. Nagyon ügyes! 

Elérhetőségei: 


Köszönöm szépen, hogy elfogadtad a felkérést! 


1. Mióta foglalkozol az írással? 
13 évesen kezdtem el írni egy regényt, de akkor még nem volt elég ötletem és motivációm hozzá, úgyhogy komolyabban 14-15 évesen kezdtem el írni.


2. Mi volt az ok, ami miatt úgy döntöttél, hogy megmutatod az írásaid másoknak? 
Miután már elég sok mindent írtam, kíváncsi lettem, hogy számomra ismeretlen emberek mit mondanának róluk. Ezért is csináltam az oldalam, ahol nagyon - nagyon sok pozitív kritikát kaptam, és nagyon sok jófej és kedves embert ismerhettem meg.


3. Több emberrel is már írtál együtt. Milyen együttműködni más emberekkel, akiknek teljesen eltérő az írói világa? 
Számomra egy óriási pozitív csalódás az, ha másokkal írok valamit közösen, korábban nem gondoltam volna, hogy ez ennyire tetszeni fog. Igen, sokszor teljesen eltérőek az ötleteink, de sokszor pont ez teszi azt az adott közös írást sokszínűvé, különlegessé.


4. Hogy kitérjünk kicsit az olvasásra is, mesélj kérlek arról, hogy mióta olvasol és mi volt az a könyv ami elindított ezen az úton? 
Kiskorom óta rengeteget olvasok és a családom is rengeteget olvasott nekem, szerintem ez is jelentősen hozzájárult ahhoz, hogy elkezdtem írni. Talán az Időfutár sorozat, illetve Erdős Zsuzsanna könyvei voltak azok, amik a legtöbb motivációt adták az elején.


5. Hogy éled meg azt ha kapsz egy negatív kritikát? 
Eddig szerencsére kevés negatív kritikával találkoztam, de úgy vagyok vele, hogy amíg valaki kulturáltan, normálisan közli azt velem, szívesen veszem, és örülök, ha ebből tudok valamit tanulni és esetleg kijavítani a hibá(ka)t.


6. Vannak terveid az írással kapcsolatban a jövőre nézve? 
Jelenleg több regény és novelláskötet, illetve egy verseskötet is készülőben van. A jövőben mindenképpen szeretnék majd legalább egy könyvet kiadatni, de bármelyik is lesz az, elmondhatatlanul örülni fogok neki. 😊


7. Instagramon olvasható a "Gondolatok tőlem" cím alatt futó írások. Azokat egyes írásaidból veszed ki, vagy teljesen külön vannak? 
Igen, van, amelyiket egy - egy írásomból emeltem ki, de ezek többnyire az írásaimtól független gondolatok.


8. Minden egyes írásod, hozzá illő gyönyörű képekkel van posztolva. Törekszel arra, hogy a kép valamennyire bemutassa a szöveg tartalmát, lényegét? 
Ha egy írásomhoz keresek képet, mindig törekszem arra, hogy az adott kép legalább egy kicsit utaljon a vers témájára, hangulatára. Sokszor ez egyáltalán nem könnyű, de természetesen
nem szoktam feladni.


Mindenképpen olvassátok el pár írását, (vagy az összeset) szerintem nagyon tehetséges! 
Ha tehetitek kövessétek, hiszen mindig van valami új, lenyűgöző írás az oldalán, amelyet gyönyörű képekkel oszt meg. 
Szívből ajánlom Nektek https://www.instagram.com/fred_blaise_iroi_oldala/ oldalát! 





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések