Heniko Sakka - Édes tini élet

Sziasztok!


Mint ahogy azt már páran tudják rólam, megragadom a lehetőséget. Hisz’ nem fognak vissza jönni azok az elszalasztott pillanatok! Ezért hát éltem a lehetőséggel!

Köszönöm szépen Heniko Sakka a bizalmad, segítséged, kedvességed. Örülök, hogy megismertelek és hogy rátaláltam egy (újabb) brutál jó első könyves íróra!!

Kívánságlistás volt a könyv, és bár olvastam olyan „értékelést”, ami szinte nem is számít annak, én magam szerettem volna meggyőződni arról, hogy igaza van-e az illetőnek. És hogy igaza volt-e? A végén megtudjátok! 

A könyv nem más, mint az Édes tini élet, amely nagyon is élvezhető olvasmánynak bizonyult.

Nem slampos, fent tartja az olvasó érdeklődését, és nem csúszik le a mélybe.

  • Van benne romantika, ami épp annyira édes, mint maguk a szereplők.
  • Van benne humor, ami miatt biztosan párszor hangosan fogsz nevetni.

Rietta és Koletta Süb, ikertestvérek. Bár Koletta közelebb áll hozzám a tánc miatt, mégis Ria lett a kedvenc. A stílusa sokak számára inkább ellenszenvet váltott ki, nálam viszont pont az ellenkezőjét. És ha már stílus, akkor megemlíteném az Írónőt is, nekem nagyon bejött az a kifejezésmód, amit ő az írásban képvisel. Igaz voltak olyan részek, szavak, amiket nem úgy kellett volna megfogalmazni, de ilyen apróságok miatt én személy szerint nem akadok fent. Kissé hiányoltam a szülőket a történetből, és úgy éreztem, hogy barátnők/barátok sokkal több szerepet kaptak. Persze értem, hogy a legtöbb cselekmény az iskolában történt meg, de például egy szülői jó tanács jó helyen lett volna ebbe a történetben. Devon szemszöge nekem kevés volt, olvastam volna még tovább az ő gondolatait.

A karakterek szimpatikusak, bemutatják a tini élet egy kis darabját. Azt, hogy milyen csapatban dolgozni, azt, hogy ha az élet pofán vág, akkor is állj fel! Hogyha van egy célod, akkor semmi és senki se tántorítson el attól. Legfőképp azt tanuld meg, hogy soha ne alázz le senkit! Nem tudhatod, mire képes Ő valójában, azt meg pláne nem, hogy miket él(t) át. Ne bántsd, mert a szavak fájdalmasabbak bármilyen fizikai sérülésnél. A döntés a tiéd! És bár az élet igazságtalan, Te akkor is mutasd meg, hogy mire vagy képes, ha törik, ha szakad! Légy bátor, erős, higgy magadban. Hidd el sokkal, de sokkal több rejlik benned, mint azt gondolnád! Csak merj!

Na, és most fogadjátok tőlem szeretettel, az "imádooom" áradatot:

Imádom könyv lett, imádom karakterekkel (már aki), imádom megjelenéssel. Csak ajánlani tudom Heniko Sakka regényeit!! Egyszerűen bámulatos, amit művel. Biztosan elfogom olvasni a folytatást is, és bármilyen könyvet is ad ki a „kezei” közül én bizalommal fogom megvenni!



Hajrá Heniko, hajrá Sir Waltoni Sirillek! 😁


Fülszöveg:

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

Rietta egy tehetséges, középiskolás focista, akinek ambiciózus álma van. Úgy tűnik, közelebb kerülhet az áhított célhoz, ugyanis új igazgatója, már alig várja, hogy kinevezze őt a lánycsapat kapitányának. Ez azonban nem sikerül zökkenőmentesen, ahogy Ria bemutatkozása sem. A szemtelen nyelvű leányzó már az első napon összetűzésbe keveredik Devonnal, aki nem kisebb személyiség, mint a sikeres fiúcsapat irányítója. A jóképű, éles pillantású focizseni meg sem próbálja tagadni, hogy egy cseppet sem örül az új jövevénynek, aki az érkezésével felforgatta az egész Sir Walton Gimi életét.

Ez a sportban, izgalomban, szerelemben bővelkedő történet biztosan megdobogtatja a szíveket!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések