Interjú Igazmondó Szigetemmel, azaz Szandrával!

 Sziasztok! 

Szeretek együttműködni emberekkel, ezért most egy újabb interjút hoztam és nem könyv értékelést :) Remélem nem gond! ;) 

Viszont most nem Írót kértem fel, hanem egy számomra fontos bookstagrammert, aki nem más mint Szandra. Ő áll Igazmondó Szigetem néven futó oldal mögött. 

Fogadjátok nagy szeretettel ☺


1. Bemutatkoznál pár mondatban?

Először is köszönöm szépen a lehetőséget! Sosem voltam jó a bemutatkozásokban, nem tudom, mivel is kellene kezdenem, vagy mit is mondjak magamról, de megpróbálom. Hideg decemberi este volt, amikor megláttam a napvilágot… Oké, oké, nem kezdem ennyire az elején. Szandra vagyok, egy átlagos lány, aki imád olvasni, imád sorozatozni, és mindent imád, ami kreatív. Néha introvertált, máskor extrovertált személyiségem van, de szeretek akár a föld felett is lebegni pár méterrel, elmélyedve az álomvilágomban. Szeretek énekelni, táncolni, de persze csak akkor, mikor senki nem hall és nem lát. ☺

2. Mióta vagy jelen a bookstagram közösségben, és mi ösztönzött arra, hogy elkezd?

Már négy éves volt nemrég az oldalam (létrehozva 2017.02.01), azóta aktívkodom, mikor jobban, mikor kevésbé, de már nem is emlékszem mi ösztönzött rá. Talán a sok gyönyörű fotó, amit a könyvmolyképző kiadó mindig megosztott, és csak ámultam, mások miképp képesek erre, majd úgy gondoltam ezt nekem is ki kell próbálni. Nagyjából két hónap után viszont elveszett a lelkesedésem, mert visszanézve katasztrofális képek születtek (ezek ma már archiválva is vannak), aztán csak hellyel-közzel posztolgattam, míg végül 2019-ben újra elkapott a lendület, ami azóta is töretlen, és már a személyes oldalamra alig nézek fel, mert a booksta lett a fő fiókom.

3. Hogy érzed magad ebben a közösségben?

Elképesztő mennyi kedves ember vesz körül, hogy hány idegent sikerült már megismerjek, akiket ma már a barátaimnak is nevezek, és ez rengeteg pozitív energiát ad. Szerintem még nem volt olyan nap, hogy ne mosolyogtatott volna meg valaki innen. Az a rengeteg támogatás, amit egymásnak adunk, hatalmas erőt képes adni, és ez motivál nem csak az oldalon, de a mindennapjaimban is.

4. Biztosan sokan tudják rólad, hogy nagyon kreatív vagy. Miket szoktál készíteni?

Elsőként a könyvjelzőket emelném ki, mert már száznál is többet készítettem nem csak magamnak, de barátoknak is. Nagy szerelmem még a festés, és szeretnék is majd egy kis zugot, ahova egy állvány elfér, így bármikor odaállhatok elé alkotni. De emellett szeretnék készíteni gyertyákat magamnak is, nem csak barátoknak. Illetve alvómaszkokat, könyvtasikat is varrtam már, jelenleg is egy hugrabugos készül (keresztszemes technikával a minta), meg a polcaimra a díszek nagy részét magamnak csináltam.

5. Mióta olvasol? Melyik az a könyv, ami először rabul ejtett?

Gimis voltam, amikor igazán beszippantottak a könyvek. Jay Asher – Tizenhárom okom volt… című könyve indított el a könyvmolyság útján, amiért azóta is hálás vagyok a szomszéd lánynak, hogy a kezembe nyomta. Aztán megvettem az első könyvem, és azóta is folyamatosan bővül a kis könyvtáram. Jelenleg nem sok hiányzik már, hogy ötszáz könyvvel büszkélkedhessek.

6. Könyvek terén melyik az a műfaj, ami a legközelebb áll hozzád?

A romantikust kell mondjam, hiszen ebben a kategóriában olvastam a legtöbbet. Ez nem jelenti azt, hogy más műfaj felé nem is nyitok, vagy nem szeretném a többit, de valamiért mégis a kis szerelmes történetek a gyengéim.

7. Melyik könyv világában éreznéd jól magad?

Az Időtlen szerelem trilógia világában szívesen élnék az időutazás és a bálok miatt. Illetve ki ne szeretne magának egy Gideon DeVilliers-t?! De egyébként azok a régi ruhák, a nagy rakott szoknyáikkal, még ha nehéz is bennük mosdóba járni, és a sok tánc, zene, na meg hogy bármelyik korba elutazhatunk, teljesen elvarázsol.

8. Valamikor a jövőben majd lehet Tőled vásárolni? Akár gyertyákat, könyvjelzőket vagy bármi mást?

Nagyon örülnék neki, ha foglalkozhatnék ezzel, viszont nem szeretnék én lenni a századik, aki elindít egy ilyen vállalkozást. Vagy kell valami, amitől más lesz, mint a többi, vagy be kell társulni egy már elindult vállalkozáshoz, ahol kamatoztatni tudom az ötleteim. Egyelőre viszont csak ismerősöknek van lehetősége vásárolni, és lehet így is fog maradni. Majd meglátjuk mit hoz a jövő. ☺


Köszönöm szépen Szandi, hogy elfogadtad a felkérést! 💛

Elérhetőségei: 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések