Interjú Riley Baker Írónővel

  Riley Baker 

Elég sok akadály volt, ami miatt úgy éreztem, hogy befejezem, ennyi volt, de végül mindig úgy zártam a napot, hogy kitartok.


Másolni, továbbadni, sokszorosítani szigorúan TILOS! A képet szerzői jog védi!


1. Mióta írsz és milyen műfajban próbáltad már ki magad? 

Világ életemben foglalkoztatott az írás, komolyabban azonban húsz éves koromban kezdtem el vele foglalkozni. 😊 Romantikus, ifjúsági regényekben próbáltam eddig ki magam, de nagyon szívesen írnék egy izgalmas thriller regényt is. 😁

2. Mindig is író szerettél volna lenni?

Soha nem akartam író lenni, az igazat megvallva most sem tartom magam annak. Szeretek írni és boldoggá tesz, ha mások is kedvelik a regényeimet.

3. A történeteid fikciók vagy van valós alapja is? 

Fikciók, de sokszor merítek a való életből.

4. Minden történeted egy fontosabb témát mutat be. Ez írás közben spontán alakul ki, vagy előre megtervezed?

Sosem sikerül azt a könyvet megírnom, amit előtte fejben már tök szuperül kitaláltam. Általában a történet visz magával. 😊

5. Mik a jövőbeni terveid? 

Jó pár regény van, amit szeretnék még idén befejezni, utána pedig a zsebkönyv sorozatomat is szeretném angolul is megjelentetni. 😊

6. Volt/Van az életedben olyan személy, aki inspirál?

Ez lehet furán fog hangzani, de saját magam. Elég sok akadály volt, ami miatt úgy éreztem, hogy befejezem, ennyi volt, de végül mindig úgy zártam a napot, hogy kitartok. Minden egyes reggel emlékeztetem magam arra, hogy miért is csinálom, amiben persze nagyban segít nekem az a sok-sok levél, amit az olvasóimtól kapok.😊😊

7. Írás közben szoktál zenét hallgatni, vagy keresni a részletekhez? (pl.: A happy end után)

Ha szomorkásabb jelenetet írok, akkor igen. De az esetek 80%-ban a Harry Potter megy a háttérben. 😁






Elérhetőségei:


Megjelent könyvei:
  • Szavad ne feledd!
  • A happy end után
  • Utóirat: Elvittem az autót!
  • Utóirat: Jobban, mint gondolnád!
Várható megjelenések:
  • Találj vissza 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések