Interview with Pashutkin Pasha

Pashutkin Pasha russian model and photographer. Thank you very so much Pasha. You made me very happy! I am grateful to you! 💗

Másolni, továbbadni, sokszorosítani szigorúan TILOS! A képet szerzői jog védi!



Sziasztok!

Interjúval érkeztem és nem is akárkiről fogok információkat megosztani.


Először is szeretném megköszönni, Szandinak (igazmondo_szigetem) és párjának a segítséget az angol kérdések fordításában.

Köszönet Anyának és Trixinek!

 Amikor egy álom valóra válik


Pashutkin Pasha orosz modell és fotográfus
. Több magyar könyv borítóján is feltűnik, és még annál több külföldi borítón. 

Anne L. Green – Csábító trilógiáját a borító miatt vettem meg. Hét hónapon át kerestem a modellt, hogy mi a neve és ki is ő. Mígnem 2020. márciusában megtaláltam. Ezért megkérek mindenkit, hogy ha feltünteti valahol az Ő nevét, legyen szíves tüntesse fel az enyém is, hisz nem kevés munka, energia és idő amit ebbe beletettem! Köszönöm szépen! (Weszner Loretta)



1.    Mikor jött a modellkedés, te kerestél ügynökséget vagy felfedeztek téged valahol? 

Egy kisvárosból származom, és amikor a fővárosba költöztem, egyszerűen megtaláltak az utcán, és felajánlották, hogy modellként dolgozzam. Soha nem működtem együtt ügynökségekkel. Nem sok időt szánok a modellkedésre.


2.   Több magyar és külföldi könyv borítóján is szerepelsz. Milyen érzés viszont látni magad a világ minden táján?

Gyakran találkozom fényképeimmel az egész világon. Ez nagyon kellemes, de nem veszem nagy lelkesedéssel. Ez munka és annak része. Természetesen tetszik és felvidít, de ebben semmi különöset nem látok.


3.    A fotózást mikor szeretted meg, mikor érezted azt, hogy ez a te hivatásod?

Gyerekként jól tudtam rajzolni. Még az iskolában elkezdtem fényképezni. Aztán átgondoltam, hová menjek tanulni, és úgy döntöttem, hogy belépek a Kulturális és Művészeti Akadémiára. Megtanultam fotósnak lenni, és elhatároztam, hogy fotós leszek. De még mindig nem tartom magam olyan szintű szakembernek, akivé szeretnék válni. Tanulni kell egész életemben, megállás nélkül.


4.    Szoktál könyveket olvasni? Ha igen, milyen műfajban?

Igen, nagyon szeretek olvasni. Különféle könyveket olvastam, szerelmes szépirodalmat, regényeket. Jobban szeretem a 20. és 21. század szerzőit. Bukowski, Chuck Palahniuk, Hunter Thompson, Hemingway, Remarque, Murakami. Hazai szerzőktől - Dosztojevszkij, Gogol


5.    Fotósként milyen modellt állni?

Modellként dolgozni és fotósnak lenni nagyon kényelmes, mert a forgatás egész folyamatát belülről ismerem. Tudom, hogyan segítsek egy fotósnak, és hogyan viselkedjek lövés közben. Megértem, hogyan kerüljünk fényre és hogyan legyek helyesen a keretben, mert a fotós szemével látom a jelenetet.


6.     Amikor látod magad egy könyv borítóján, akkor felmerül benned az a kérdés, hogy miről is szólhat?

Mindig nagyon érdekes, miről szólnak ezek a könyvek, és sajnálom, hogy csak egy karakter vagyok. Színészként szeretnék hozzájárulni a karakter imázsának kialakításához. Töltsem ki saját karakteremnek néhány részletével, például a filmekben.



7.      Van olyan ember, akit szívesen lefotóznál egyszer, vagy akikkel szívesen modellkednél együtt?

Nem tudok konkrét neveket megnevezni. Nagyon sok tehetséges profi fotós van a világon, és sok érdekes megjelenésű modell. Mindig együtt akarok dolgozni azokkal az emberekkel, akik megtaníthatnak nekem valamit. Már nem élnek, de szerettem volna együtt dolgozni Helmut Newton, Peter Lindbergh, Andy Warhol társaságában.


8.      Fotózás, modellkedés mellett mivel szereted tölteni a szabadidőd? 

Szinte minden szabadidőmet a munka foglalja el. De ha találok egy kis szabadidőt, akkor szeretek sportolni, olvasni. Sajnos nem csinálok semmi különöset.


9.       Van olyan hely ahova egyszer mindenképpen el szeretnél jutni?

Igen, nagyon szeretném meglátogatni Japánt és Izlandot. Idén már vettem jegyet egy izlandi járatra, de a járvány miatt nem tudtam repülni. Szeretnék ellátogatni az Egyesült Államokba, és autóval vagy stoppal utazni az országban.




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések