Riley Baker - Szavad ne feledd!

 Szavad ne feledd!


Riley Baker 

Erre a könyvre volt most a legnagyobb szükségem.

Köszönöm Riley a lehetőséget! 💖

A Szavad ne feledd! kirántott a gödörből, leporolt és az utamra engedett. Belekezdtem pár könyvbe, de egyik sem fogott meg úgy igazán, hogy érdekeljen a sztori. Aztán éltem a lehetőséggel, és milyen jó döntést hoztam! 😍 

Könnyed, szórakoztató, aranyos történet. Leülsz, elkezded olvasni és utána már csak azt veszed észre, hogy nincs több oldal. Vége. És neked a szíved megszakad, hogy el kell búcsúznod a karakterektől. 

Biztosan mindenki volt már életében legalább egyszer Joy. Álmodozó, egy sráccal közös jövőt megálmodni. Még az esküvőt is eltervezni. Minden egyes kis részletet kidolgozni a gondolataidban, hogy ha találkoztok mit, hogyan csinálsz, és amikor ez megtörténik akkor minden gondolat elvész. Joy karakterével nagyon tudtam azonosulni, bár én nem vagyok ennyire álmodozó típus de együtt érző voltam vele. Igen, néha a legváratlanabb helyzetekben hasít beléd a felismerés. 

Logan a suli legjobb pasija, nem venné észre Joyt mert ő a könyvmoly lány. Nem népszerű, barátai sincsenek sokan, sőt. De van benne valami! Logan csak megbúvó szereplő volt, mindaddig amíg a lány megnem kérte valamire. Egy szót sem beszélt Joyal, de van egy titka, ami később napfényt lát. Joy rájön, hogy igazából nem is érezte azt, amit mindvégig hitt. Szerelmes volt, vagy mégsem?

Jason Scott, a helyes szomszédsrác. Mint a filmekben, a lány az ablakból nézi a fiút, miközben ő gyakorol. Nézi miközben kiviszi a szemetet és nézi akkor is amikor edzésre indul. A buszmegállóban egymás mellett állnak és a srác udvariasan előre engedi. Szép, nem?! 

Ebből akár még szerelem is lehet. - gondolta a lány.  

Logan belemegy Joy játékába és igent mond neki? Vagy elküldi azzal, hogy oldja meg egyedül hisz ez az ő problémája? Rengeteg hibát elkövetett, de egyet sem bánt meg. Mert ezáltal megszerezte Őt! 

De ki az az Ő? Ha tudni szeretnéd, hogy Joy végül kibe szeret bele és melyik srácot választja olvasd el! Hidd el, nem fogod megbánni!! Négy óra alatt kiolvastam, mert nem tudtam letenni. Mert sodort magával a történet. Mert Riley megint egy rettentően jót alkotott. 

Ezt a könyvet mindenkinek bátran merem ajánlani! :) 

IMÁDTAAM! Fekete Ford Mustangért plusz pont😍

Fülszöveg:

Meddig mennél el azért, hogy a plátói szerelmed végre észrevegyen?
Mernél lyukas nadrágban suliba menni?
Vagy szándékosan pofára esni a fiúöltöző előtt, abban reménykedve, hogy pont az Ő karjaiba zuhansz?
Joy mindent bevetett… de sajnos egyik sem talált célba. Kénytelen az utolsó kártyáját is kijátszani: odamenni a suli legnépszerűbb srácához, hogy segítséget kérjen…
Logan Archer vajon igent mond neki?
Segít Joynak megszerezni a srácot, akibe első látásra beleszeretett?



Kedvenc idézetek: 

~ De azt is tudtam, hogy ha nem teszem meg, akkor egész hátralévő életemben bánni fogom.
~ Én csupán egy kis porszem vagyok, te viszont egy egész bolygó.
    – Na látod, pontosan ezért. Ha te porszem vagy, a planéta sem akar többé bolygó lenni.
~ – Ja. Tudod, nem kell mindig mindent kimondani. Tettek, Joy Becker. Néha beszédesebbek, mint egy „megőrülök érted” ömlengés.
~ Vannak pillanatok, amit semmiért sem cserélnék el.
Van az a mosoly, ami még a legpocsékabb napon is átsegít.
~ Mert, bár a dolgok rosszul is alakulhatnak, de mindenkinek jár egy saját történet.
~ Aki érkezhet az életed legrosszabb vagy éppen legjobb szakaszában, mindig időben lesz. Egyszerűen nem tud elkésni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések