Pam Godwin - ...Visszajöttél értem!

 Halihoo Könyvmolyok! 

Szerelmet ígértél, de összetörted a szívemet, majd visszajöttél, hogy harcolj értem! 

Fülszöveg: 

Három különböző ember. Három különböző nézőpont.
Cole.
Az első szerelmem.
A rosszfiú, akinek már a mosolya is veszélyes. Szenvedélyes, lobbanékony természet, aki
mindig magára vonja a figyelmet. Sötétbarna szeme viszont csak értem ragyog.
Trace.
A második esély.
Közel két méter magas norvég félisten, makulátlan öltönyben. Minden lépését előre
megtervezi, és a hatalmába kerít.
Én.
Szabad szellemű táncművész, aki két férfi között őrlődik. Úgy tűnik, nincs megoldás.
Próbáltam elmenni, maradni, ellenállni, és megadni magam.
Mit csináljak?
Két férfit szeretek, ezért csak egy dolgot tehetek: harcolok.

A Visszajöttél értem! a Harcolj értem-sorozat befejező része. Pam Godwin New York Times és USA Today bestsellerszerző ebben a köteteben is az érzelmeket szenvedélyes, romantikus köntösbe csomagolta. Kivételes befejezése a trilógiának.


Bevallom őszintén nem olvastam ki teljesen. Nem mondanám azt, hogy az eleje, közepe, vége, hisz a közepét teljesen kihagytam. Tudom, nem szép dolog így értékelni egy könyvet, de ez van. :/ 

Nem tetszett. Az első rész után azért egy kicsit mást vár az ember. A vége az nagyon tetszett. Nem mondom azt, hogy én soha nem fogom kiolvasni, mert lehet, hogy egyszer bizony rájuk seik (újra) a választásom :) 

Igazából, erről a könyvről nem tudok mit írni, ami elég szomorú. Tetszett, de nem fogott meg. Jó volt, de annyira mégsem. 


Remélem Nektek más lesz a véleményetek erről a trilógiáról, és pozitív véleményeket fogok olvasni. :) De sajnos igaza lett az előttem lévőknek, hogy a második és a harmadik rész csalódás. 


Döntések, csalódások, szerelem, küzdelem, sírás, féltékenykedés, csalások. Két férfi egy nő.
Mindkettőt szeretem, Cole lesz mindig is az én nagy szerelmem, de Trace az örök. Ő tanított meg újra mosolyogni, remélni, szeretni és hinni.
Ő mutatta meg, hogy még a legnagyobb összetörés sem tud engem megállítani. Mindkettővel együtt voltam, aztán döntöttem. Döntöttem, de rosszat választottam, míg végül sok szenvedés után rá nem jöttem, ki is a nekem való. Ha tudni szeretnéd végül ki lett az én FÉRJEM, olvasd el a történetünket. Mert ez nem csak rólam szól..
Immár boldog feleség vagyok!
~Danielle~


                                   

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések