Vi Keeland - Csak szex

 Az élet nem tündérmese


Natalia Rossi egy elragadó szépség, fájdalommal teli múlttal. 

Hunter Delucia egy szívdöglesztő férfi, a múlt árnyékában.


Natalia nagy családba születik, míg Hunter szülő és bátyja nélkül nöl fel. E két személyiség egy esküvőn összetalálkozik és egyezséget köt. 

Nem lehet köztünk több csak szexnél! -- De ezt be is tudják tartani? 

Az írónő bemutatja nekünk a főszereplők múltját is, így könnyebben megtudjuk érteni, hogy miért viselkednek úgy ahogy, és miért nem szeretnének komoly kapcsolatot kialakítani egymással, vagy bárki mással.  Itt többről van szó, mint szimplán egy összetörte a szívem és nem bízok meg senkiben élettapasztalat. Anna és Derek, a nő és a férfi legjobb barátai, testvérként szeretik egymást, és szinte együtt nőttek fel. Ők kapják meg azt a szerepet, hogy a nyers igazságot az arcukba mondják Natnek és Hunternek. Anna és Derek már férj és feleség, Natalia elkapja a csokrot, Hunter pedig a harisnyakötőt. És innentől kezdve már csak bonyolódik a történet. 

A nő elkezd randizni egy férfival. Izzy, Natalia mostohalánya ezt nem viseli jól. Az apja börtönbe került, a nagymamája túl öreg ahhoz, hogy felnevelje a 15 éves lányt, így Nat gondjaira bízzák. Izzy az elején utálja mostohaanyját, aztán később már kezdi megkedvelni. Lehull a lepel a kislány szeméről, a titkokra fény derül. 

Garrett, a nő exférje egyszer majd szabadul. Hunter ott lesz akkor Natalia mellett?

Hunter sokat segít az edzésben és a meccseken is Izabellának. A lányka ezáltal többet lóg vele és jobban megismeri, aminek az lesz a következménye, hogy megszereti a srácot. Tanácsokat kér tőle, és Nat mellett is szívesen látja. Egy bökkenő van, hogy az ő kapcsolatuk csak szexről szól, de a fiatal Rossi érzelmeket kezd el táplálni Delucia iránt. A férfinek sem közömbös, de nem engedheti meg magának azt, hogy kapcsolata legyen. 

Képesek maguk mögött hagyni a múltat, és egy új, szebb jövőt kialakítani? Hunter továbblép, vagy Natalia mellett köt ki, nem követve a saját elveit? A kis Izzy végül kihez fog kerülni? 


Olvasók, Könyvmolyok!

Kérlek Titeket, ne ítéljétek meg a könyvet cím és borító alapján! Olvassátok el a fülszöveget! Sokan megsem veszik, mert azt hiszik, hogy végig csak a szexről ír. Pedig nem! Egyáltalán nem! Az írónő végig utal rá, hisz Hunter csak szexet akar, de nem azzal van tele a regény. Egy olyan élethelyzetet tár elénk Vi, amibe akár mi is belecsöppenhetünk :( Ne ítélkezzünk az első pár oldal után!

Élethű, olyan mintha mi is ott lennénk, mint külső szemlélő. 

Szomorúan gyönyörű történet! Ezt a könyvet tényleg mindenkinek el kéne olvasni!

Új kedvenc karakterek "születtek" Hunter Delucia és Natalia Rossi személyében! 


Pár kedvenc idézetem a könyvből: 

~Az ember nem erőszakolhatja ki a kémiát, mint ahogy a létét sem tagadhatja. Bár a vonzalom nem minden. Összehozza az embereket, de arról nem gondoskodik, hogy aztán össze is tartsa őket. A bizalom, a tisztelet és az összeférhetőség tartja együtt a párokat. 

~Van, hogy az ember egyszerűen tudja.

~Félelem nélkül nincs kaland.

~Néha a magabiztosság csak egy álca, ami mögé az emberek a bizonytalanságaikat rejtik.

~Néha a kimondatlan szavak voltak a leghangosabbak.

~Boldog vagyok így is, még ha ez nem is az a tündérmese, amire vágytam. 


Fülszöveg:

A kapcsolatom Hunter Deluciával visszafelé kezdődött.

Egy esküvőn találkoztunk – ő a vőlegény oldalán ült, én a menyasszonyén. Az éjszaka alatti lopott pillantások után vitathatatlan volt a kölcsönös és erős vonzalom.

Én elkaptam a csokrot, ő elkapta a harisnyakötőt. Hunter szorosan ölelt, mialatt táncoltunk, és azt javasolta, fedezzük fel jobban ezt a vibrálást, ami köztünk van. A nyers és mocskos szavaitól visszavonulót kellett volna fújnom, de valami megmagyarázhatatlan okból épp az ellenkezőjét tettem.

Végül a hotelszobájában kötöttünk ki. Másnap reggel pedig már indultam is vissza New Yorkba, Huntert egy téves telefonszámmal hagyva Kaliforniában.

Gyakran gondoltam rá, de a legutóbbi kapcsolatom után megfogadtam, hogy nem kezdek többé jóképű, pimasz és bűnösen elkápráztató fickókkal. Egy évvel később újra összefutottam Hunterrel, amikor a barátainknak gyereke született. A vonzalmunk egymás iránt semmit sem csökkent. Egy hurrikánként érkező kábulat után követelt egy valós telefonszámot. Úgyhogy megadtam neki anyukámét – ő tutira elijeszt minden férfit a közelemből az örökös gyerek- és esküvőtémájával –, aztán hazarepültem.

Azt gondoltam, ez vicces, egészen addig, míg a következő héten be nem állított anyukámhoz vasárnapi vacsorára. Ez az őrült, elképesztő fickó megnyerte magának anyámat, és szerzett egy nyolchetes megbízást a városomban. Azt javasolta, töltsük ezt az időt azzal, hogy kizökkentjük egymást a mókuskerékből.

Nyolchétnyi észveszejtő szex kötelezettségek nélkül. Mit veszíthettem?
Semmit, azt gondoltam.
Ez csak szex, nem szerelem.
De ismerjük a mondást: ember tervez, Isten végez.

Vi Keeland a New York Times, a Wall Street Journal és a USA Today bestsellerszerzője. Köteteit tizenkét nyelvre fordították már le, több millió példányban keltek el világszerte, és kilencvennél is több toplistán szerepeltek.




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések