K. M. Holmes - Miénk a pillanat (Tiéd a főszerep 2)

 Köszönöm, hogy az enyém lehetett ez a csodálatos pillanat! 


Az Írónő ismét elvarázsolt engem. Még amikor nem jelent meg a könyv, azt mondtam: "Már a főszerepben megszerettem Nathant, de Miguel marad az én kedvenc pasim." 

Nos, ez nem így lett! 😀 Vagyis részben, de! Imádom a testvérpárt! Még jó, hogy csak karakterek mert biztosan beleszeretnék mindkettejükbe és az nem lenne valami hú de jó😂 

Egy érzelmi hullámvasútra ültem, ami hol zuhant, hol pedig a fellegekbe emelt. 

Elejétől kezdve végig izgultam, nevettem, szomorkodtam és éreztem a karakterekkel. Mintha én is ott lettem volna velük, mellettük. 💗 Ugyanolyan hatással voltak rám, mint Miguel és Camie. 

Nathan Hamphton a PieceOfMind cég marketingigazgatója. Egy szoknyapecér, hihetetlenül dögös külsőbe csomagolva. Kedvessége határtalan, ja nem! Szigorú mégis gyengéd, barna szemei tükrözik a vágyát, szigorát és az érzéseit. 

Helena Jones újságíró, aki Los Angelesbe utazik egy interjú miatt, viszont arra nem számít, hogy a múlt újra bekopogtat hozzá és tárt ajtókkal várja. Külsőre egy erős és határozott nőnek tűnik, de mi van a felszín alatt? 

Nos, Miguel Wyak és Camie Benson.. gondolom őket nem kell bemutatnom?! 😜 És természetesen ott van Damian Reshore is, a szívtipró filmsztár! 

Helena interjút készít Damian-el. Arra már nem számít, hogy amikor végez betoppan Mr. Hamphton, vagyis Nathan. Hát, és ki tudna neki ellen állni? (Miss. Holmes, én tuti nem😍) 

Helena állásajánlatot kap, méghozzá egy teljes napon kettőt is. Mason Hall (akit nagyon megszerettem) munkát ajánl neki a bárjában. A nő ezt el is fogadja, hisz szüksége van a pénzre. E közben Nathan egyezkedik vele, mindent megtesz azért, hogy ott dolgozzon a cégnél. De sikerül rávenni Helenát erre a szerepre? 

Voltak olyan fejezetek, részek e könyvben, amikor le kellett raknom mert a könnyeimmel küszködtem. Az Írónő teljesen kicsinált, (persze, jó értelemben :) ) felültem a hullámvasútra és zuhantam. 

Már a fülszöveg olvasásánál kíváncsi voltam, mit rejt az "apja titkos múltja" szövegrész. Hát.. minden megfordult a fejemben, de amit az írónő írt, az nem. Mivel spoiler mentesen szeretnék írni, ezért csak ennyit mondanék róla: Megrázó és fájdalmas. Szívfacsaróan gyönyörű múltat hagyott maga mögött. 

Ezt a könyvet nem csak olvasod, hanem átérzed/átéled. Elvarázsol és egy másik világba kalauzol el. Annyi érzelem van a regényben, melyeket szavakkal nem lehet leírni, ezért hát azt ajánlom, hogy mindenki olvassa el! Higgyétek el, nem fogjátok megbánni! Egyik szemem sír, hogy vége lett, a másik szemem nevet, hogy részese lehettem ennek a világnak. Köszönöm K. M. Holmes! Köszönök neked mindent! 

Rengeteg kedvenc részem, jelenetem, zeném és idézetem lett a történet által. Alapból szeretem azokat a regényeket melyekben egy kis zenét belecsempésznek. Számomra a zongora egy csodálatos hangszer, és nagyon szeretem hallgatni amikor valaki játszik rajta. Tényleg csodálatos! 💖

Feltűnt Mr. Steve Hampton is, aki Cupidot játszott. Bár nagyon arrogáns, és nem a kedvesség példaképe, én mégis kedvelem. 

Jayden, Riri: bár róluk nem esik sokszor szó, nekem abból a kis kevésből is szimpatikusak lettek. 

Imádom az Írónő stílusát. (És magát az Írónőt is) 💗💗

Szókimondó, humoros, romantikus, magával ragadó, letehetetlen, érzéki, fájdalmas, szívhez szóló, érzelmekkel teli regény. 

Köszönök mindent! Nem gondoltam volna, hogy 2020. márciusában kapom meg életem egyik legszebb ajándékát: Téged! 


Fülszöveg:

Bűvölet zongoraszóra
Helena Jones azért érkezik Los Angelesbe, hogy interjút készítsen barátnője, Camie nagy sikerű filmsorozatának szereplőivel. Arra azonban nem számít, hogy az élete hamarosan a feje tetejére áll. Az interjú helyszínén szembetalálkozik egy ismerős, igéző szempárral, melynek tulajdonosa Nathan volt, akivel élete legperzselőbb éjszakáját töltötte évekkel ezelőtt, majd a férfi szépen felszívódott.
Ám a véletlenek sorozata még csak most kezdődik. Egy bárban, ahol zongorahangok kíséretében változik meg minden körülötte, rábukkan apja titkos múltjára és újra Nathan bűvkörébe kerül. Vajon meddig lesz képes harcolni az érzelmeivel és ezzel a lélegzetelállító pasival? Van kiút a kétségbeesett sóvárgásból?
Ha csak hárítania kell, az menni fog – véli Helena.
Vagy mégsem?

K. M. Holmes második regénye perzselően szenvedélyes és titokzatos történet, melyet az Angyalok városa különös és csillogó világa csak még izgalmasabbá varázsol.

„Intenzív ​és magával ragadó történet elképesztő karakterekkel.” – Egy Anonim Könyvfüggő Olvasmányai Blog

IMÁDTAM!

Kedvenc idézeteim: (túl sok van, ezért párat írok csak :) ) 

~Amint leültem a zongorához, tüstént megváltozott a hangulatom. Felnyitottam a tetejét, és játszani kezdtem. Ez mindig segített. Annyi mély és fájdalmas helyzetből mutatott már kiutat, amire nem is számítottam. Most is így hatott rám. A lelkem lecsillapodott, a szívem nyugodtabban vert. A zene volt az én kapaszkodóm. Talán, mert ezt az egyetlen olyan dolog, amiben otthon éreztem magam, amiben felnőttem, és amiben önmagam lehettem, megnyugodhattam. Ismertem a hangokat, amiktől biztonságban éreztem magamat. 

~Egy újabb körre, egy újabb táncba vitt minket a dallam, amely utat nyitott egy másik valóságba. De már nem féltem belépni. Hagytam, hogy elérjen, és megadtam neki magam. Megszűnt a valóság, és csak a játékunkra koncentráltam. És Masonre. Mert teljesen lenyűgözött a játékával. 

~Mindketten helyet foglaltak a kanapémon, mintha csak meghívtam volna őket egy jó kis lelkizésre. 

Nos, azt hiszem abba is hagyom. Mert az egész könyvet kiírhatnám! 


KÖSZÖNÖM K. M. HOLMES!! 




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések