Vi Keeland - A beosztott

 Szép napot!

Biztos ti is jártatok már úgy, hogy egy szerzőről több negatív véleményt is olvastatok, ezért félve kezdtetek bele a könyvébe. Nos, én Vi regényeivel így voltam. Volt sok jó pozitív is, de sajnos több negatív véleményt olvastam/hallottam. Ezért úgy döntöttem, majd én saját magam eldöntöm, hogy jó vagy rossz. Mindenki mást szeret és hál'istennek nem vagyunk egyformák. Azért pedig, hogy ki-mit olvas soha nem szóltam le egy illetőt sem! Ti se tegyétek, nem szép dolog! 

Nálam ez a könyv abszolút 5*

Vicces, könnyed, szexi és szenvedélyes. 

Szerethető karakterek, szókimondó stílussal megspékelve. A főszereplők találkozása egy teljesen hétköznapi dologként történt meg. Viszont már ami utána következik, az nem lehet véletlen. Hisz véletlenek nincsenek! ;)  

Később előtörnek a múlt fájdalmai, a sérelmek és a rengeteg erőfeszítés. Írónőnk ezt mind humorral fedi el, de a végén minden titokra fény derül. Chase, Reese főnöke lett, természetesen ez a lánynak nem volt ínyére való. Aztán hogy utána mi történik? Derítsd ki Te magad! 

Nyugodtan kezdj bele, bármilyen regénybe! Hisz ami másnak nem tetszik, az még Neked tetszhet. Próbáld ki te is! ;) 


Azóta már az Írónő több könyvét is beszereztem és kíváncsian kezdek bele minden egyes regényébe :) 


Fülszövege pedig a következő: 

Amikor az első alkalommal összefutottam Chase-szel, nem tettem rá túl jó benyomást.
Egy étterem mosdója előtt kuporogtam a folyosón, és épp a barátnőmnek hagytam üzenetet, hogy mielőbb hívjon vissza valami ürüggyel, mert le akartam lépni a pocsékul sikerült randimról.
Chase hallott minden szót, szajhának nevezett, majd kéretlenül ellátott néhány tanáccsal pasi- és randiügyben. Megmondtam ennek a magas és szívdöglesztően jóképű alaknak, hogy foglalkozzon a saját átkozott ügyeivel, majd visszamentem a dögunalmas partneremhez.
Később – elhaladván az asztalunk mellett – Chase kajánul vigyorgott, én pedig a pimaszul szexi, kemény fenekét bámultam, miközben odament a lányhoz, akivel együtt vacsorázott.
Képtelen voltam megállni, hogy néha lopva ne pillantsak rá erre a beképzelt és lekezelő modorú alakra, aki a terem túlsó végében ült a barátnőjével. Természetesen többször rajtakapott, hogy nézem, és mindannyiszor rám kacsintott.
Amikor ez a szívdöglesztő fazon és a hasonlóképpen szexi barátnője hirtelen ott termett az asztalunknál, megrémültem, hogy ez a jóvágású idegen be akar árulni a pasimnak.
Ehelyett azonban úgy tett, mintha régóta ismernénk egymást, majd leült az asztalunkhoz a párjával, és mindenféle kiagyalt és rám nézve módfelett kínos történettel szórakoztatta a társaságot a nem létező közös gyermekkorunkról.
A fickó – aki mellett addig halálra untam magam – furcsa módon izgalomba jött a tolakodó ismeretlen sztorizásától.
Amikor az este véget ért, elváltunk egymástól, én pedig sokkal többet gondoltam erre a vonzó idegenre, mint azt valaha is be merném vallani. Még annak ellenére sem voltam képes kiűzni a fejemből, hogy tudtam, sosem látom újra.
Úgy értem, mi az esélye annak, hogy csupa véletlenségből ismét belefutok valakibe egy nyolcmilliós nagyvárosban?
A véletlen mégis úgy hozta, hogy egy hónap múlva ez a szexi pasi lett az új főnököm…

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések