Pam Godwin - Szerelmet ígértél, de..

Sziasztok! 

Pam Godwin könyvét igazából a cím miatt vettem meg. Nagyon ötletesre sikerült. Sejtető de mégsem árulkodó. 

Két férfi és egy nő története


Fülszöveg:


Elég volt egyetlen pillantás, hogy tudjam: Cole, a bőrkabátos, lázadó fickó kell nekem. Ő a megtestesült szenvedély és lobbanékonyság.
Amikor a munkája külföldre szólítja, megígéri, hogy visszatér, de sosem tartja be az ígéretét.
Mindig is szerettem Cole-t. Akkor is, amikor eltűnt három évre. Aztán ismét betört az életembe, hogy mindent szétromboljon körülöttem.
Hirtelen visszatérése mindent megkérdőjelez, mindent, ami azalatt történt, míg nem volt velem. Most már fogalmam sincs, hogy voltam képes beleszeretni valaki másba is…
Trace igazi csábítás. A második esély. Eltökélte, hogy legyőzi a versenytársát.
Egy biztos: ez a verseny teljesen kikészít. Nem tudok választani.
Harcolunk és szeretkezünk. Ellenállunk és behódolunk.
Két férfit szeretek, de csak egyikük lehet az enyém.

Pam Godwin New York Times és USA Today bestsellerszerző szenvedélyes, magával ragadó regénye egy szerelmi háromszög buja történetét tárja az olvasók elé.




Cole, Trace és Danni.

Egy motoros, jóképű, belevaló férfi.

Egy gazdag, kék szemű; szőke hajú, arrogáns férfi.

És Ő: egy táncos, küzdő nő, akit senki és semmi nem tántoríthat el a céljától.

Amikor elkezdtem olvasni, nem is gondoltam, hogy ennyire magával ragad a történet. Én úgy állok neki mindegyik könyvnek, hogy nem várok semmit. Meglepetésemre közel került hozzám e könyv, hisz Danielle tánctanár. Az Írónő minden egyes koreográfiát kifejt, hogy éppen mit hogyan csinál és azt is beleszövi, hogy melyik zene számra teszi ezt. (Egyébként én nagyon szeretem azokat a könyveket, amikbe feltűnnek a zene címek is)

Én pedig mit tettem?! Szépen kijegyzeteltem. Első volt Shakira - Hips don't lie, és persze én sem hagyhattam ki a táncot. Amikor Danni táncolt, vele együtt éreztem én is azt amit leírt Pam. Átakarja adni az olvasóinak ezt az érzést, és olyan mintha Te magad is ott lennél a szereplőnkkel. 💖

A lány múltja igencsak fájdalmas, mondhatni friss seb még. Teljesen összeomlott, és felakarta adni az egészet. Aztán valami csoda folytán felállt és harcolt tovább! Nem sokkal később egy olyan állásajánlatot kapott amit nem utasíthatott vissza. Szüksége volt a pénzre és a munkáltatója jól megfizette. Majd a szerelem is rátalál, és a titkokról kezd lehullni a lepel. Éveken keresztül hazugságban élt, vajon mi fog történni ha ez mind kiderül? És pont attól, akitől nem is várta. Egyszerre megtörténnek az események és nem tudja mit higgyen, mi tévő legyen.

Mindvégig hazugságban élt.. De csak óvni szerették volna, mégis miért tették ezt vele?

Pam Godwin Harcolj értem trilógiájának első részében választ kaphatsz ezekre a kérdésekre.

A Szerelmet ígértél, de.. könyv több mint egy szerelmi háromszög!

IMÁDTAM!

Itt Danielle, egy lány, aki imád táncolni és odavan a mexikói ételekért.
Tánctanárként dolgozom. Van egy saját stúdióm, amit a vőlegényem csinált nekem. 🥰 Imádom is érte! Kedvenc éttermem a Bissara, mennyei mexikói ételeket készítenek. Ezt a bizonyos éttermet megvásárolta egy gazdag, jóképű és rettentően arrogáns férfi. Ja, és ha még nem említettem volna, van egy kaszinója is. Nem elég, hogy a pasas szívdöglesztő de még táncolnom is kell előtte. Premier plánban látja az előadásaimat. Aztán kezdem jobban megismerni, és egyáltalán nem az akinek látszik. Talán ő lesz az összetört szívem ragtapasza. De ott van Ő! Nem tudom csak úgy magam mögött hagyni. Összetörték a szívemet.. de közben a gyűrűm, ott ragyog az ujjamon.


Szöveget Igazmondó Szigetem ihlette! 💛






Kedvenc idézeteim:

  • "A tánc a személyiségem egy darabja, amit nem kell rejtegetnem."
  • "Nem kell gondolkodnom a lépéseken. Csak átadom magam a pillanatnak, és mozgásba lendülök. A zene a lelkemig hatol, irányítja a testemet és felszabadít."
  • "Bár a találkozó véget ért, tudtam, hogy ez csak a kezdet."
  • "Magával ragad a pillanat, és önkéntelenül mosolyogni kezdek."
  • "A szerelem számomra nem opció. Ahogy az élet sem. Vagy sikerül kapcsolódnunk, vagy nem. Élünk, aztán meghalunk. Olyan nincs, hogy örökké. Az igazi küzdelem, hogy mindig a legjobbat hozzuk ki az egészből, és értékelni tudjuk még az élet apró örömeit is." 
  • "... és jobban teszed, ha elfogadod, és megragadod a lehetőséget, mert ki tudja, mikor veszíted el ugyanazzal a lendülettel."
  • "- Ezekért a pillanatokért érdemes küzdeni. 
           - Az őrült pillanatokért. "

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések