Interjú Dominikával!

"Nagyon féltem, hogy senkinek sem fognak tetszeni a képeim, akkor még nem tudtam, milyen aranyos társaságba kerültem."



Stau Olvas Blog, aki sosincs könyvek nélkül. 

Köszönöm szépen, hogy elfogadtad a felkérést, és interjút adtál nekem!

 

1, Bemutatkoznál pár mondatban?


Elsősorban szeretném megköszönni a megtiszteltetést, hogy felkértél egy kis interjúra!


Staudt Dominikának hívnak, 23 éves leszek októberben és már vagy 9 éve könyvmoly vagyok.

Informatika – Matematika szakos tanárnak készülök, és remélhetőleg 2 év múlva már nálam is lesz a

diplomám. Nagyon szeretem az édességeket és az állatokat. Van egy nővérem, akivel nagyon szoros a

kapcsolatunk, mintha az egyik legjobb barátnőm lenne.




2, Mi ösztönzött arra, hogy csinálj bookstagrammot?

Nem ösztönzött egy konkrét dolog sem, egyik nap úgy keltem fel, hogy miért ne? Ha most nem fogok

bele, akkor sosem. Én is szeretem a könyveket, szeretek képeket készíteni, és szeretném megmutatni

a többi könyvmolynak, hogy milyen fantasztikus történeteket olvasok, emiatt indítottam később

blogot is.


3, Hogy érzed magad a közösségben?

Szerintem senkit sem lepek meg, ha azt mondom, életem egyik legjobb döntése volt belecsöppenni

ebbe a fantasztikus közösségbe. El sem tudtam képzelni ezelőtt, hogy ennyi kedves, segítőkész és

csodálatos emberrel fog összehozni a sors! Köztük veled is, hiszen ezáltal még inkább megismertük

egymást.


4, Milyen érzés volt az elején?

Nagyon féltem, hogy senkinek sem fognak tetszeni a képeim, akkor még nem tudtam, milyen aranyos

társaságba kerültem. Már annak is elképesztően örültem, hogy 10 követőm lett. El sem tudom

mondani, milyen boldoggá tettek azok, akik akkor támogattak! Nagyon szépen köszönöm nekik, örök

hálám érte! Minden egyes bátorító szó melengette a lelkem.


5, Mióta olvasol?

Mint ahogy fent is említettem körülbelül 9 éve, talán általános iskola végén, gimnázium elején

kezdtem el igazán olvasni, előtte csak néha - néha vettem kezembe egy - egy könyvet.


6, Melyik volt az a könyv, ami miatt könyvmoly lettél?

Konkrétan nem tudom. Abban biztos vagyok, hogy Borsa Brown Arab című könyve és Anne L. Green

Eltitkolt múltja miatt lettem Álomgyár függő, amiről sosem szeretnék leszokni. Előtte rengeteg

külföldi író könyvét olvastam, nővéremnek köszönhetően.


7, Volt olyan könyved, amely megrázó volt? Ha igen, mi volt az?

Igen volt, méghozzá nem is egy, az egyik a Míg enyém leszel Samantha Hayes-től végig egy 

romantikus regényre számítottam hogy egy kis krimis szállal, de a végén döbbenten ültem és szóhoz 

sem jutottam. Ekkor jöttem rá, hogy egyetlen mondat is milyen jelentőségű egy regényben. 


8, Milyen műfajban olvasol szívesen?

Mindenevő vagyok, ám horrort sosem fogok olvasni, hiszen már a gondolatától is félek. Leginkább

Erotikus, romantikus és krimit olvastam, de mostanság már a fantasy irányban is kacsingattam a

barátnők ajánlására.


9, Van megszokott rutinod az olvasáshoz?

Nincs, amikor és ahol csak tudok olvasok.


10, Melyik könyv világába csöppennél bele te magad is szívesen?

Ez nagyon nehéz kérdés. Leginkább talán Borsa Brown Maffia köteteinek egyikébe csöppennék, régi

vágyam eljutni Olaszországba, remélem, egyszer sikerülni fog.


11, Ha egy napra belebújhatnál egyetlen egy karakter bőrébe, kit választanál?

Most komolyan? Hogy lehet ilyet kérdezni? Egyébként vagy Tessa bőrébe bújnék (Anna Todd -

Miután) vagy Elizabeth bőrébe (Jane Austen – Büszkeség és balítélet)


12, Sok olvasatlan könyved van?

A sok az nem kifejezés. 90 feletti a száma az olvasatlanoknak.


13, Van más hobbid is még az olvasáson kívül?

Vannak hobbijaim, de sokat már nincs időm űzni. Ilyen például a görkorcsolya és a jégkorcsolya, de

amikor csak tudom megyek. Szeretek edzeni, de nem járok termekbe, mert zavar, hogyha bárki is ott

van velem, tehát csak itthon csinálom. A sorozatnézés hobbi? Mert egyszerűen nem tudok leállni

velük, van amit már vagy 10- szer végig néztem, ha nem többször. Ha rossz a kedvem azonnal

felvidítanak. Írni is szoktam, de csak egy-két rövid történetem van eddig. 


14, Melyiket részesíted előnyben? E-book vagy papír alapú könyv?

Jobban szeretem a papír alapú könyveket, viszont nem vetem meg az e-könyveket sem, hiszen néha

sokkal praktikusabb bedobni a táskába egy e-könyvet, mint egy nagyobb papír alapút bezsúfolni.

Rendszeresen olvasok e-bookon is, amit nagyon szeretek, de az igazi varázsa számomra mai napig a

nyomtatott könyveknek van.


15, Mik a terveid a jövőre nézve?

Nagyon szeretném folytatni a bookstagramot és a blogolást egyaránt, hiszen ezek mérhetetlenül

nagy erőt adnak nekem. Szeretnék minél több könyvet elolvasni, hiszen biztosan van temérdek

könyv, amit még csak nem is hallottam, és amik mind-mind kihagyhatatlanok. Remélem, hogy

sikerül minél több emberhez eljuttatni mind a blog mind a bookstagram által ezeket a páratlan

könyveket, amiket olvasok!

 

Tiszta szívemből örülök, hogy elkezdtél blogot írni. Köszönöm, hogy létre hoztad az Instagram fiókod! Sok sikert kívánok a jövőre nézve is! Remélem egyszer lesz szerencséd eljutni Olaszországba!

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések