Bemutatkozás

Sziasztok! 

Első bejegyzésként, megmutatnám Nektek azt a könyvet, ami elhozta nálam az áttörést. Azt tudni kell rólam, hogy utáltam olvasni. Anyukám és az unokanővérem viszont imád. Nem érdekeltek anya polcain a könyvek. Most viszont, már szinte mindennap a könyvespolca előtt állok. :D Unokanővéremtől 2019. áprilisában megkaptam ajándékba Antoine de Saint-Exupéry - A kis herceg című kötetet. Elolvastam,de mégsem kaptam kedvet más könyvek olvasásához. Aztán jött a nagy beharangozás, hogy Anna Todd - Miután című könyvéből lesz film. Amikor megtudtam, hogy van könyvbe is, azonnal akartam. Úgy döntöttem, hogy nem nézem meg a filmet, hanem először elolvasom a regényt. Áldom az eget, hogy először a könyvet olvastam el és csak utána néztem meg a filmet. Nekem a film egy nagy csalódás volt. Számomra nem adta vissza a könyv lényegét, tartalmát, vagy amit Anna át akar adni az olvasónak. Nos, ezért 2019. júniusában elkezdtem olvasni a regényt. Egy percét sem bántam meg! E könyv által lettem moly, e könyv által fedeztem fel az olvasás szépségeit, és ezt a könyvet örökre a szívembe zárom. :) Utána kezdtem el megismerkedni Anne L. Green munkásságával, aztán Baráth Viktóriával, R. Kelényi Angelikával, Tomor Anitával és sok-sok külföldi íróval. Idén pedig egy nagyon kedves írónőt ismerhettem meg, akinek a könyve rabul ejtett. (K. M. Holmes - Tiéd a főszerep)

Gyere és tarts velem! Ismerd meg az én könyves világom! <3 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések