K. M. Holmes - Tiéd a főszerep

K. M. Holmes-nál mindig Tiéd a főszerep!

Írónőről: Személyében egy kedves, humoros és segítőkész nőt ismerhetünk meg, aki elkalauzol minket a saját maga kis írói világába. Ígéretes mindent elsöprő első könyves! A könyv és az író is egy csoda! Az Álomgyár Kiadó egy újabb sikeres szerzővel bűvölt, aki nem fél kiadni a magában rejtőző fantázia áradatot.  

K. M. Holmes legelső regénye a Tiéd a főszerep. Amikor az Álomgyár Kiadó kiajánlotta azt hittem külföldi íróról van szó. Elolvastam a könyv fülszövegét és már akkor tudtam, ha magyar, ha nem, nekem kell ez a könyv! Aztán amikor kiderült, hogy ő bizony magyar szerző, hát csak néztem egyet. :D Nagyon tehetséges, akit a sors (hál ’istennek) rengeteg fantáziával áldott meg! Szeptemberben érkezik a második regénye, amely Miénk a pillanat címet kapta és a Tiéd a főszerepben megismert Miguel Wyak öccséről fog szólni. Már most tudom, hogy az a kötet is levesz majd a lábamról.

#teamNathan és #Miguelforever

Fülszöveg: 



Nem merlek szeretni...Camie Benson egy átlagos lány, átlagon felüli írói ambíciókkal.
Forgatókönyvírói pályafutása magasan ível felfelé, és az egyhangú mindennapjait bizony eléggé feldobja, mikor élete első filmpremierjén megismerkedik az ügyeletes hollywoodi szépfiúval, Damian Reshore-ral, a szuperszexi filmsztárral.
Camie aggályai ellenére belemegy a kapcsolatba, és gyönyörű napokat töltenek együtt.
A csodás élményeknek azonban hamar vége szakad.
Ráadásul a munkaadója is elbocsátja, de csak azért, hogy Camie előtt számos új lehetőség nyílhasson meg.
De vajon a szíve is képes lesz újra megnyílni? Van visszaút egy furcsa szakítás után? Mit kezd azzal a helyzettel, amikor az új főnöke, a vonzó, de arrogáns Miguel félreérthetetlen jeleket küld felé?
Ezekre a kérdésekre keresi a választ K. M. Holmes humorral és képtelen helyzetekkel teletűzdelt első könyvében.A könyvről:

Humoros? Igen! Provokatív? Bizony! Letehetetlen? Igen! Romantikus? Az!

Az írónő regénye teljesen magával ragadt. Nagyon tetszett az, hogy nem csak két szemszögből ír, hanem háromból. Igen, jól látod. HÁROM. :)  Főszerepbe: Damian, Miguel és Camie. De vajon kié lesz a főszerep? Camie Benson kit fog választani?

Damian és Camie története a „vörösszőnyegen” kezdődik. Damian Reshore a szuperszexi, hollywoodi közismert színész. Camie forgatókönyvíró, egy teljesen átlagos lány, aki nincs elszállva magától. Damian az elején szimpatikusnak tűnt, aztán utána már kezdtem utálni, a végén pedig tetszett a kitartása. Vegyes érzéseim vannak vele kapcsolatban.

Terry, a lány főnöke és egyben jó barátja kirúgja, azzal az okkal, hogy többre képes. Mindig is többre volt képes, ideje bizonyítania. Új munkahelyén találkozik egy arrogáns, de piszok jóképű férfivel. Főhősnőnk élete teljesen felfordul, amikor megpillantja „Mr.Hamptont”. 

"Amikor benyitott egy üvegfalú irodába, a küszöbön megtorpantam, hogy jól láttam-e az ajtón a nevet. Miguel Wyak. Szent szar. Elsápadtam. Ő rohadtul nem Mr. Hamphton volt!"

Mr. Jóképű az az Miguel Wyak a filmipar egyik legbefolyásosabb embere. Imádtam a szóváltásaikat, volt olyan, amin hangosan felnevettem, de olyan is volt ahol szomorkodtam és azt mondtam: Ne már! Aztán izgultam érte/értük, örömködtem és együtt éreztem a karakterekkel. Még Damiannel is :D Nos, én végig drukkoltam egy embernek. (Talán, már tudjátok is, hogy kinek) Nem sok olyan könyv van, amit éjszakába nyúlóan olvasok (értsd. 1:00-3:00 óra) DE ezt a könyvet nem bírtam letenni, éjjel 2 és 3 óra között hagytam abba az olvasást. Ez szerintem mindent elmond. :) Végére érve kerestem a lapokat, de sajnos elfogytak. Túl hamar. Ha ti is szeretnétek tudni kié lesz a főszerep, szerezzétek be ;) Higgyétek el nem fogjátok megbánni! Hisz senki nem tudhatja kit választ végül. Damian vagy Miguel? Vagy egyik sem.. ?

 

Köszönjük, hogy vagy nekünk! Hogy újabb csodákat írsz, és a bejegyzéseiddel szórakoztatod, vagy éppen felcsigázod az olvasóid. 

Szívből ajánlom a regényeit! Az ő neve garancia arra, hogy egy szuper könyvet fogsz olvasni! További sok sikert kívánok K. M. Holmes!


Megjegyzések

  1. Nagyon tetszik az írásod! Imádom én is a könyvet. Szívből ajánlom mindenkinek! 😍😊

    VálaszTörlés
  2. Szia! Gratulálok a bloghoz, tetszik nagyon az írásod, és persze #Miguelforever <3 <3 <3

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések