Jay McLean - Kick Push

Jay McLean – Kick Push (Lebegés 1.)

Fülszöveg



A ​deszkázásban van egy utánozhatatlan pillanat. Egyetlen másodpercig tart az egész. Ha jó vagy, kettőig. Ha nagyon jó, háromig. A pillanat, amikor a levegőben vagy, a deszka valahol alattad, körülötted pedig semmi más, csak a lendület szele. A lebegés.

Tizenhat éves énem úgy gondolta, ez a legjobb érzés a világon. Aztán tizenhét évesen született egy kisfiam. És onnantól minden pillanat utánozhatatlanná vált. Még az a fájdalmas pillanat is, amikor az anyja elhagyott minket.

Tizenhét éves. Egyedülálló. Apa.

Ez lett az életem. Mégis valahogy mindennap megtaláltam a lebegés érzését; vagy legalábbis elhitettem magammal. De hazudtam – magamnak és a környezetemnek is.

Mindaddig, amíg fel nem bukkant ő: kreol bőr, hollófekete haj, smaragdszínű szemek.

Tudod, mi a szívás abban, ha a levegőben vagy? Valahogy le is kell jönni onnan. Van, hogy sikerül a trükk és a deszkára érkezel. Aztán ellököd magad és gurulsz tovább. De van, hogy elbuksz. Méghozzá nagyot. Olyankor pedig nem könnyű felállni, leporolni magad és újrakezdeni. Különösen akkor, ha a smaragdszín szemű lány droggá vált az életedben, te pedig méreggé az övében.



A könyv, amely olvasás közbe rabul ejt, megsirat, boldoggá tesz, aztán újra kezdődik elölről. Körforgásba.

A könyv, amely egy érzelmi hullámvasút.

A regényről: A sorozat első része, a Kick Push címet kapta. Instagramon az egyik könyvmoly barátom, nagyon dicsérte a kötetet. Már jóval előtte kívánságlistára tettem, de valami oknál fogva mégis levettem. De akkor, már tudtam, hogy kell nekem ez a könyv, hisz ha Igazmondó Szigetem azt mondja, hogy jó akkor biztosan az!

Ez nem egy lányregény, vagy egy nyári kaland, ezt fel kell dolgozni. Annyi fájdalom van benne. Ehhez lelki erő kell! Olvasás közben nem tudod szavakba önteni az érzelmeid. Többször is le kellett raknom, de mégsem bírtam ki sokáig, mert olvastatja magát. Volt egy olyan rész, ahol tudtam mi fog történni, aztán rá kellett jönnöm, hogy nem, egyáltalán nem tudom. Az írónő olyan ajándékdobozokat tesz a sorok közé, amik kibontásra várnak. És amikor ez megtörténik akkor vagy összetörik a szíved, vagy csordultig telik. Maga a történet visz magával, amivel a letehetetlen kategóriájú könyveket erősíti. Végig izgultam, együtt sírtam, örömködtem, szomorkodtam és féltem a karakterekkel. Rabul ejtett és nem engedett, miközben szétcincálta a lelkem. Olvasás közben éld át, érezd át. Érezd te is, azt a fájdalmat, dühöt, haragot, örömöt, szeretetet, amit a mi főhőseink és a környezetükbe élők. A könyv utolsó száz oldalát, könnyezve olvastam. Ti is biztosan tudjátok, hogy milyen érzés az, amikor megfog egy könyv és még utána is, sőt napokkal később is e könyv hatása alatt vagy. 

A Kick Push egy olyan regény, amit mindenkinek el kéne olvasnia. Átérezni!

 
"Csak tedd le a lábad, és lökd el a deszkát!"
"Tudod, mi jön azután, hogy leteszed a lábad, és ellököd magad?
                                                         Gurulsz."
"Ez volt az az érzés, amibe beleszerettem. A súlytalanság és a szabadság érzése. A lebegésé." 
"Néha a legegyszerűbb pillanatokból lesznek a legértékesebb emlékek." 
 
 



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések