Anne L. Green - Csábító sorozat

Szép napot! :) 

Mint ahogy azt a "Bemutatkozás"-ban is írtam, Anna Todd után Anne L. Grenn munkásságával kezdtem el ismerkedni. Szeretem ALG könyveit, a Csábító sorozattal kezdtem és azóta a rajongója vagyok. Egyszerűen imádom, ahogy ír. A karakterekkel együtt sírunk, nevetünk, örömködünk vagy épp szomorkodunk. Nem sok olyan olvasmányom van, amit megkönnyezek, de például a Viharos érzelmek című kötete ilyen. 

Térjünk is át a Csábító sorozatra :) 

  • Arcátlan csábító (2018)
  • Érzéki csábító (2019)
  • Végzetes csábító (2019)

Hogy és hol találtam rá Nikóra? 

Elmentünk vásárolni és mint mindig most is a könyvekhez mentem legelőször. Azonnal szemet szúrt az Arcátlan csábító borítója. Elolvastam a fülszöveget és tudtam, hogy nekem ez a könyv kell. Aznap délután haza is jött velem. 😀 Akkor még fogalmam sem volt, hogy Ő lesz a kedvencem. Egy nap alatt kiolvastam az első részt, de a többi sem tartott tovább. Teljesen magával ragadott Niko és Olivia története. 

Mit kell tudni a karakterekről?

Nagyon szerethető karakterek, akik egyáltalán nem élnek hétköznapi életet. A kötet azt is megmutatja, hogy az érzelmeinknek egyáltalán nem lehet parancsolni. Mindegyikünknek több arca van ahogy a főhőseinknek is. Olivia egy erős, határozott nő, aki nem adja könnyen magát. Niko, nos Niko egy szívtipró. 😁 Tisztába van az adottságaival, amit ki is mutat Olivia felé. És emellett egy igazi férfi!

Kedvenc karakterem egyértelműen Nikolaj Volkov! Ebbe a pasiba nem lehet nem beleszeretni! 

A kötet harmadik részében veszélyes feladatot vállalnak. Csak egymásban bízhatnak. De vajon letudják küzdeni az akadályokat?  Szeretett írónőnk írt egy novellát, ami egyben a sorozat zárása és az utolsó küldetésük. Kedvenceink felbukkannak még Will mellett is, a Bűnös viszony sorozatba. Ha kíváncsiak vagytok rá olvassátok el Ti is, higgyétek el nem fogjátok megbánni! :) 

Egyértelműen 5* -os regényeket ír! Legújabb könyve az Elfojtott indulatok, ha tehetitek azt is szerezzétek be. 

Szívből ajánlom, Anne L. Green könyveit! Ha kikapcsolódásra vágysz, vagy ha csak egy kisebb romantikus regényt szeretnél olvasni, esetleg olyat amibe egy kis krimi is megtalálható akkor Anne elkalauzol téged abba a világba, az ő saját kis világába. 


Plusz információ: A borítón szereplő "párost" én találtam meg! Rengeteg keresés után, végre kiderítettem kik is ők valójában! Több hónap munkája van ebben! Ezért nem szeretném ha bárki is visszaélne vele!!! 




Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések